سرهنگ دشت آبادی:

برنامه‌های اوقات فراغت در ۵۵ پایگاه مقاومت بسیج مهریز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز: برنامه‌های اوقات فراغت در ۵۵ پایگاه مقاومت بسیج مهریز اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۷۸۱۰
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، سرهنگ جواد دشت آبادی در نشست خبری با اصحاب رسانه مهریز از اجرای ویژه‌ برنامه‌های اوقات فراغتی بسیج در ۵۵ پایگاه مقاومت در سطح شهرستان مهریز خبر داد.

وی با بیان اینکه ویژه‌ برنامه‌های اوقات فراغتی بسیج با عنوان طرح «جوانه‌های صالحین» در پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود، اظهار کرد: این برنامه‌ها در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و تقویت بعد معنوی و ومهارت‌های زندگی اقدام به برگزاری مختلف فرهنگی و آموزشی نموده است.

دشت آبادی بیان داشت: در این پایگاه‌ها که نیمی برای خواهران و نیم دیگر آنها برای برادران فعال شده، برنامه‌های ورزشی، فرهنگی، اردویی و ... در نظر گرفته شده است و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شرکت در کلاس‌های تابستانی پایگاه‌های مقاومت بسیج رایگان است، گفت: برای ثبت‌نام نوجوانان و جوانان به هر تعداد که متقاضی وجود داشته باشد، آمادگی داریم و پیش بینی پوشش دوهزار نفری در شهرستان را داریم.

دشت آبادی افزود: تمامی نوجوانان و جوانان شامل اعضای بسیجی و غیربسیجی می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های مقاومت بسیج برای شرکت در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.

وی تاکید کرد: در تلاشیم از فرصت تعطیلات تابستانه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان استفاده کرده و در جهت ارتقاء سطح فرهنگی، تربیتی و بصیرتی آنها گام‌های موثری برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار