بیانیه بسیج رسانه بهاباد در پی شهادت اسماعیل هنیه

بسیج رسانه شهرستان بهاباد در پی شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۱۷۸۸۰
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در پی شهادت اسماعیل هنیه بیانیه ای صادر کرد.  دراین بیانیه آمده است :
إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ وَعْدًا عَلَیْهِ حَقًّا.
همانا خداوند جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده است، همان‌ها که در راه خدا جهاد می‌کنند پس (دشمنان دین را) به قتل می‌رسانند و (یا خود) کشته می‌شوند، و این وعده قطعی خداوند است. (سوره توبه، آیه ۱۱۱)
در بیانیه دفتر بسیج رسانه بهاباد در پی شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس آمده است: ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به رهبر معظم انقلاب، مردم شریف، مظلوم و مقتدر فلسطین و آحاد مسلمانان جهان، دفتر بسیج رسانه شهرستان بهاباداین اقدام جنایت کارانه رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم نموده و آن را نشانه ترس همه جانبه آنان از گروه مقاومت حماس و بویژه این شهید والامقام می‌داند.
ترورهنیه اقدامی نفرت ‌انگیز با هدف برهم‌ زدن آرمان فلسطین، مقاومت شکوهمند غزه و مبارزهٔ عادلانهٔ برادران فلسطینی ما و تضعیف روحیه و ارعاب فلسطینیان است.
این بیانیه می افزاید: شهید سرفراز و والامقام اسماعیل هنیه را چه باک از شهادت زیرا که پیش از نیز خون بسیاری از خویشان و بستگانش و از جمله سه فرزند دلاور و یک نواده‌ی رشید خود را تقدیم آرمان آزادی فلسطین کرده بود خود نیز همواره آماده و مشتاق شهادت بود و قبلاً نیز چندین عملیات ترور خودش توسط رژیم صهیونیستی را ناکام و نافرجام گذاشته بود.
تلاش‌های اخیر او برای آتش بس را شاهد بودیم. حتی زمانی که اعضای خانواده اش توسط اسرائیل قتل عام شدند، او هرگز اعتقاد خود را به صلح از دست نداد.
اسماعیل هنیه تبدیل به سمبل مقاومت شکوهمند فلسطین شد. یاد و نام او، در کنار آرمان به حق مردم فلسطین خواهد ماند.
دفتربسیج رسانه شهرستان بهاباد ضمن عرض تسلیت واقعه‌ شهادت مجاهد سرفراز، شهید اسماعیل هنیه، به محضر مقام معظم رهبری، ملت آزاده‌ ایران اسلامی، و مسلمانان مظلوم غزه، رجاء واثق دارد که خون پاک و مطهر این شهید عزیز و سایر شهیدان غزه‌ی خونین ضامن پیروزی خط جهاد و مقاومت و آزادی قدس شریف از لوث وجود اشغالگران خواهد بود، ان‌شاء‌الله بِمَنّهِ وَ کَرَمِهِ.
دفتر بسیج رسانه شهرستان بهاباد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار