خبرهای داغ:

نقاشی کودکان پلی برای خلاقیت آنها

نقاشی کودکان پلی برای خلاقیت آنها
مسئول فرهنگی بسیج مهندسی شهرستان هفتکل گفت: قوه تخیل کودکان و نگاهشان به دنیا به‌قدری خاص و دست‌نخورده است که اگر کمی زاویه‌ی دیدمان را عوض کنیم، می‌توانیم با لذت تمام وارد دنیای جدید شویم.
کد خبر: ۹۶۱۷۹۱۴
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل،ساره ممبینی مسئول فرهنگی بسیج مهندسی شهرستان هفتکل با اشاره به برگزاری ایستگاه سرگرمی نقاشی و بازی برای کودکان،گفت:قوه‌ تخیل کودکان و نگاهشان به دنیا به‌قدری خاص و دست‌نخورده است که اگر کمی زاویه‌ی دیدمان را عوض کنیم،می‌توانیم با لذت تمام وارد دنیایی جدید شویم.

وی در ادامه افزود:کودکان بدون نگرانی هرآنچه را که دوست دارند به‌شیوه‌ی خاص خودشان نقاشی می‌کنند،آن ها دنیا را به‌شکلی دیگر می‌بینند و همین باعث می‌شود که نقاشی‌هایشان بیشتر اوقات فرسنگ‌ها با واقعیت فاصله داشته باشد.

ممبینی اظهار داشت:با گذاشتن وسیله‌هایی مانند مداد رنگی،کاغذ،آب رنگ و .. در بخشی از فضای خانه کودک می‌تواند هر زمان که بخواهد،بتواند کار خلاقانه انجام دهد.

وی در پایان با اشاره به اینکه خانواده‌ها باید برنامه‌های خلاقانه‌ای را برای کودکان قرار دهند تا روش زندگیشان خلاقانه باشد،افزود: معتقدم افرادی که علاقه‌مند به آموزش کودکان هستند حتما باید دوره‌های مربیگری را با فردی که خود تجربه این‌کار را دارد و با بچه‌ها کار می‌کند،بگذرانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار