خبرهای داغ:

رزمندگان ما حماسه ای بزرگ خلق کردند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه رزمندگان، ایثارگران و شهدا با دلسوزی نسبت به نظام و انقلاب، حماسه ای بزرگ در هشت سال دفاع مقدس خلق کردند.
کد خبر: ۹۶۱۷۹۴۰
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، خانواده های معزز و معظم شهدا و همه دلاورمردان عرصه جهاد و شهامت، در این هفته این دیدار با منصور شاهی، اصغر مؤمن آبادی، کریم مؤمن آبادی و شیدالله مؤمن آبادی در روستای مومن آباد انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در این جمع ضمن قدردانی از این رشادت ها و دلاوری ها اظهار کرد: این از خودگذشتگی ها و فداکاری ها موجب زنده نگه داشتن اسلام، قرآن و نام اهل بیت (ع) شد. آنچه که در لسان مبارک امام سجاد (ع) و ائمه است، انفاق مال یک چیز است که من بخشی از مال را نگه می دارم و بخشی را به دیگر می دهم، اما ایثار، امثال حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) با اینکه خودشان نیاز داشتند، به دیگران بخشیدند.

او افزود: شهدا، جانبازان، رزمندگان و خانواده های آن ها، از این جسم خود در راه خدا گذشتند تا امنیت را برای جامعه و کشور ایجاد کنند، کشوری که در آن نام اهل بیت (ع) برده و در آن قرآن خوانده شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با بیان اینکه یاد و خاطره ایثارگران، رزمندگان، پاسداران و هرکسی که بسیجی و دلسوز کشور، نظام و انقلاب است را ارج می نهیم، تصریح کرد: مردمی بودن، اخلاص، ایمان و توکل به خدا باعث خلق حماسه بزرگ هشت سال دفاع مقدس از سوی رزمندگان، شهدا و ایثارگران شده است.

فرزین خاطرنشان کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس و با عمل به شعار ما می توانیم و با تکیه بر خودباوری و ایمان به قدرت الهی توانستند در مقابل ابرقدرت های دنیا بایستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار