سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور:

بازدید از کارخانه حادثه دیده مدرن تولید کننده چراغ خودروهای داخلی

در مورخه 9/5/1403 ریاست سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور بازدیدی از کارخانه حادثه دیده مدرن تولیدکننده چراغ خودرهای داخلی مانند ریرا،دنا پلاس،تارا و ... را بعمل آورد.
کد خبر: ۹۶۱۷۹۵۰
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور،در مورخه 9/5/1403 ریاست سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور بازدید از کارخانه حادثه دیده مدرن تولیدکننده چراغ خودرهای داخلی مانند ریرا،دنا پلاس،تارا و ... را بعمل آورد.

در این بازدید مهندس چنگی مدیر عامل محترم واحد تولید توضیحاتی در خصوص روند حادثه و میزان خسارت وارده به واحد تولیدی را ارائه نمودند.

در این بازدید میدانی دکتر اله بداشتی  در جمع کارگران این کارخانه  ضمن ابراز تاسف از حادثه ایجاد شده اعلام داشتند این کارخانه از واحد های تولیدی برتر در خور طرح اعطای نشان اقتصاد مقاومتی بوده که وجود منابع انسانی نخبه ، بهره وری بالا در تولید مدیریت پویا در مجموعه ، سیسات گذاری ،طرح  و برنامه ریزی در بدنه کارخانه و انگیزه بالا کارگران  بسیج متخصص داخل کارخانه این امکان را ایجاد خواهد کرد که بزودی خسارت  ها جبران و مشکلات گمرکی و واردات  مواد اولیه کارخانه با پیگیری از ادارات مربوطه  حل خواهد شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار