خبرهای داغ:

اهدای جوایز برندگان نوبت اول قرعه كشی پویش با انرژی در برق تبریز

تبریز- جوایز یک میلیارد ریالی 2 برنده مرحله نخست قرعه کشی پویش باانرژی که موفق به کاهش ١٥ درصدی مصرف برق شده اند، طی مراسمی از سوی شرکت توزیع نیروی برق تبریز اهداء شد.
کد خبر: ۹۶۱۸۰۱۷
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در آیین تجلیل از برندگان پویش با انرژی (مدیریت مصرف برق) ضمن قدردانی از همراهی مشترکان در ایام اوج بار امسال، اظهار کرد:  266 هزار و 316 مشترک خانگی در مناطق تحت پوشش برق تبریز  با مدیریت مصرف برق خود در مجموع بیش از 47 میلیارد ریال پاداش صرفه جویی دریافت کرده اند و این نشان دهنده درک بالای مشترکان از شرایط و همراهی با صنعت برق بوده که قابل قدردانی است.

وی با بیان اینکه از مجموع 79 هزار مگاوات مصرف برق کشور نزدیک به 30 تا 40 درصد مصرف مربوط به سیستم های سرمایشی است افزود: برای تامین انرژی برق یکماهه سیستم های سرمایشی نیازمند احداث 40 هزار مگاوات نیروگاه برق جدید هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ادامه داد: ساعات اوج مصرف روز (13 تا 18) و شب (20 تا 23) است و مشترکان به‌راحتی می‌توانند تنها با استفاده‌نکردن از وسایل برقی پرمصرف به‌ویژه به‌صورت هم‌زمان در این بازه زمانی و قراردادن وسایل سرمایشی خود بر روی دمای ۲۴ درجه که دمای رفاه و آسایش است ضمن کاهش مصرف از تحمیل فشار بر شبکه برق‌رسانی پیشگیری کنند.

وی با اشاره به شدت گرمای هوا و گنبد حرارتی حاکم در منطقه خاورمیانه افزود: در ایام گرم تابستان مدیریت مصرف برق امری بسیار ضروری بوده و به معنای حفظ سرمایه های ملی و صرفه جویی در مصرف برق است.

طی این مراسم 2 نفر از مشترکان برق تبریز، جناب آقای اسماعیل محمد علیزاده و سرکار خانم رقیه خوش بین برندگان جوایز یک میلیارد ریالی پویش با انرژی (مدیریت مصرف برق) تجلیل و قدر دانی شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار