خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

عشایر قشری بی ادعا، زحمت کش و تولیدکننده است

همدان-فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) با تاکید بر ضرورت حمایت از عشایر و دامدارن گفت: یکی از قشرهای که در نظام جمهوری اسلامی بدون ادعا همواره در حال تلاش و خدمت و تولید هستند قشر گله دارن، عشایر و دامداران هستند.
کد خبر: ۹۶۱۸۰۳۱
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
عشایر قشری بی ادعا، زحمت کش و تولیدکننده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در همایش تجلیل از شبانان، گله‌داران و دامداران عشایر استان همدان با تسلیت شهادت مجاهد بزرگ اسلام شهید اسماعیل هنیه اظهار کرد: امیدورایم خداوند عنایت کند راه این مجاهد بزرگ با قوت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه این همایش با تدبیر سردار حزنی در همدان برگزار شد، به اهمیت قشر عشایر در کشور پرداخت و تاکید کرد: یکی از قشرهای که در نظام جمهوری اسلامی بدون ادعا همواره در حال تلاش و خدمت و تولید هستند و از بازده کار آنان تمام مردم بهره‌مند می‌شود قشر گله دارن، عشایر و دامداران هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تاکید بر ضرورت حمایت از عشایر و دامدارن و گله داران و برطرف کردن مشکلات آنها یادآور شد: امیدواریم در راستای تقویت نظام جمهوری اسلامی به رسالتی که بر دوش داریم عمل و در مسیر رهبری و ولایت انجام وظیفه کرده باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار