خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

ثمربخشی حدود ۳۸۰ پرونده به سازش زوجین از ۴۰۰پرونده طلاق

تبریز- مسئول گروه طرح حکمیت حوزه مقاومت بسیج بدر ایلخچی گفت: از ۴۰۰پرونده طلاق حدود ۳۸۰ پرونده منجر به توافق و صلح و سازش زوجین شده است.
کد خبر: ۹۶۱۸۰۳۹
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰


یوسف محسنی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج، بیان کرد: با همکاری معاونت اجتماعی حوزه مقاومت بسیج بدر ایلخچی و اعضای گروه تلاش کردیم تا در هر زمینه از مشکلات خانوادگی بخش خود را برطرف کنیم.

 وی افزود: گروه طرح حکمیت حوزه مقاومت بسیج بدر ایلخچی با همکاری ریش سفیدان منطقه فعالیت های خود را از سال ۱۴۰۱ آغاز کرد و با برگزاری جلسات متعدد با حوزه قضایی بخش ایلخچی اقدام به اجرای این طرح‌ و با کمک پایگاه های بسیج اقدام به جمع آوری مشکلات خانوار های اطراف پایگاه ها کرد.

محسنی ادامه داد: گروه طرح حکمیت فعالیت خود را در روستا های بخش نیز انجام داده و در هر روستا با ایجاد یک کارگروه با حضور ریش سفیدان روستا نماینده ی حوزه بسیج و فردی از پایگاه بسیج مستقر در روستا اقدام به برطرف کردن مشکلات خانوار های روستا نموده است.

وی با بیان این که با پیگیری های زیاد از حوزه قضایی بخش پرونده های طلاق را جهت رسیدگی و حل موضوع به ما ارسال کنندگفت: با همکاری این نهاد قضایی تا به الان حدود ۴۰۰پرونده به ما ارسال و با تلاش های گروه به همه ی آن ها رسیدگی شده است.

محسنی در پایان ضمن تشکر از زحمات آقای هوشمند از اعضای موثر این طرح خاطرنشان کرد: در کنار این طرح مربوط به رسیدگی های پرونده طلاق با همکاری ریش سفیدان بخش و پایگاه های بسیج اقدام به حضور در تمام روستاها کردیم و کمک های مختلفی از قبیل بسته های معیشتی در ایام مختلف سال، کمک به ساخت خانه های نیازمندان و سایر امور نمودیم و با قدرت و لطف خداوند متعال این اقدامات را به پیش خواهیم برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار