خبرهای داغ:
به همت گروه جهادی داروسازی زاگرس فارمد پارس بروجرد

واریز مبلغ ماهیانه به حساب ۱۰۰ نفر بدسرپرست و بی سرپرست

گروه جهادی داروسازی زاگرس فارمد پارس ۱۰۰نفر نفر بدسرپرست و بی سرپرست را تحت تکلف خود قرار داده است و ماهیانه مبلغی رابه حساب آنها واریز می شود.
کد خبر: ۹۶۱۸۰۹۹
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷

فرامرز مرادی فرمانده داروسازی زاگرس فارمد پارس از شهرستان بروجرد در گفتگو با خبرگزاری بسیج لرستان اظهار داشت: تقریبا چند سالی است  که ما یک کار گروه جهادی، تشکیل دادیم  و در بحث محرومیت زدایی انجام وظیفه می کنیم .

وی ادامه داد: در ایام خاص همچون فصل مدارس، شب های یلدا و ایام نوروز یکسری بسته های کمک معیشتی رو تهیه می کنیم و به دست افراد بی سرپرست و بد سرپرست می رسانیم. 

مرادی  افزود: به همت بچه های گروه یک صندوق خیریه تاسیس شد که به افراد شناسایی شده بصورت ماهانه بسته های غذایی تهیه و بین این افراد توزیع می شود.

 فرمانده داروسازی زاگرس فارمد پارس بروجرد تصریح کرد: در طول سال کمک هزینه هایی را جهت درمان، افراد دارای بیماری خاص، توسط گروه جمع آوری می شود .

وی خاطرنشان کرد: کارهای جهادی موجب سرازیری خیر و برکت در زندگی من شده است، و نتیجه کار خیر و جهادی در زندگی ما تاثیرگذار بوده است.

مرادی یاد آور شد: نقطه شروع کار من، در ایام شیوع بیماری کرونا بود.که بحث کمک های مومنانه را داشتیم. و قریب به ۱۰۰نفر از افرادی که بدسرپرست یا بی سرپرست بودند را، تحت تکلف افراد پرسنل محترم شرکت داروسازی در آمدند و ماهیانه مبلغی رابه حساب این افراد واریز می کنند.

 انتهای پیام/

  

ارسال نظرات
آخرین اخبار