خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس:

همچون حاج قاسم، خون شهید اسماعیل هنیه هم پررنگ‌تر و کارسازتر از خود اوست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت: همانگونه که خون شهید حاج قاسم از خود شهید پررنگ‌تر و کارساز‌تر بود، قطعا خون این شهید نیز چنین خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۱۸۱۱۸
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج با حضور حجت الاسلام محمودی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

حجت الاسلام محمود محمودی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در این مراسم اظهار داشت: قضیه شهادت حاج اسماعیل هنیه را از سه دیدگاه باید بررسی کرد که در مرحله اول از نظر خود شهید است که شهادت، آرزوی دیرینه ایشان بود و شهادت لیاقت مردان مقاومت است و گوارای وجودشان باد.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم از دیدگاه ما که داغ فقدان و فراق این بزرگواران برایمان بسیار جانگداز است، چراکه طبق بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه غزه پرچمدار جبهه مقاومت است، لذا شهادت فرمانده بزرگ مقاومت غزه برای ما ناراحت کننده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس، مرحله سوم را از نظر جبهه مقاومت عنوان کرد و ادامه داد: همانگونه که خون شهید حاج قاسم از خود شهید پررنگ تر و کارساز تر بود، قطعا خون این شهید نیز چنین خواهد بود و انشاالله وعده ی انتقام و خونخواهی مهمانان عزیز جمهوری اسلامی که از زبان مبارک مقام معظم رهبری مطرح شد به حول و قوه الهی به دست سپاه پاسداران و فرزندان غیور جبهه مقاومت به مرحله ی عمل خواهد رسید و زمینه ساز نابودی کامل رژیم منحوس صهیونیستی خواهد شد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا بلاغی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج ضمن تسلیت شهادت حاج اسماعیل هنیه اظهار داشت: دفتر نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات دو بازوی قدرتمند فرماندهی جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و اجرای منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و تربیت نیروهای بسیج هستند .

حجت‌الاسلام کریم پور امام جمعه شهرستان خنج هم در این مراسم ضمن تسلیت شهادت حاج اسماعیل هنیه،  روحیه خستگی ناپذیری و صبر بر مصیبت‌های وارده بر این شهید را تحسین کرد.

وی تصریح کرد: شهادت آرزوی دیرینه رزمندگان مقاومت بوده و نیل به شهادت لیاقت این بزرگواران بوده، خاصیت ملت امام حسین (ع) و فرزندان جبهه مقاومت این است که وابسته به شخص نیستند و اگر عزیزی از بین ما رفت، یقینا بزرگانی جای خالی این عزیزان را با قوت پر خواهند کرد.

به گزارش بسیج، در پایان از زحمات حجت‌الاسلام سید قاسم هاشمی راد تجلیل به عمل آمد و با قرات حکم توسط حجت الاسلام اعرابی ، حجت الاسلام مهدی مانیانی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار