خبرهای داغ:

نشست کتابخوانی «طرح مسیر سعادت ۵» در سرخه برگزار شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از برپایی نشست کتابخوانی «طرح مسیر سعادت ۵» همراه با کلاس های متنوع با محوریت مسجد و محله خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۱۵۲
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، نشست هفتگی کتابخوانی در راستای اجرای «طرح مسیر سعادت ۵» با حضور اعضا و بسیجیان در کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) سرخه برگزار شد.

مهدی فیض بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: نشست های کتابخوانی ویژه نوجوانان و جوانان با هدف ترغیب هرچه بیش تر کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به صورت هفتگی در کانون انتظار برگزار می شود.

او افزود: از اهداف دیگر برپایی این ویژه برنامه، رشد کتابخوانی عمومی در جامعه است که منجر به رشد فرهنگ عمومی خواهد شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) با اشاره به برپایی طرح نوجوانه های صالحین در محله گفت: کلاس آموزشی قرآن و احکام با حضور اساتید قرآنی و کارشناسان هر هفته در مسجد ولی عصر (عج) برگزار می شود.

فیض ادامه داد: عیادت حجت الاسلام والمسلمین نطنزی امام جماعت مسجد ولی عصر(عج) و برخی از نماز گزاران مسجد از نماز گزاران در بستر بیماری در راستای تاکید اولیا الهی در عیادت از بیماران انجام شد.

او با اشاره به برپایی مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام سجاد (ع) و همراه با قرائت دعای توسل با نوای گرم ابوذر ادهم در مسجد بیان داشت: گشت محله محور رضویون پایگاه امام خمینی (ره) با هدف برقراری امنیت در محله از دیگر برنامه ها بوده است.

گفتنی است حلقه صالحین پایگاه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع) روستای اسدآباد در منزل یکی از بسیجیان برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار