خبرهای داغ:

تشکیل باشگاه کار آفرینان در هفتکل

باشگاه کار آفرینان هفتکل و استفاده از منابع آبی و برای رونق کشاورزی و آبی کردن زمین‌های شهرستان هفتکل تشکیل شد.
کد خبر: ۹۶۱۸۱۸۷
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگاری خبرگزاری بسیج شهرستان هفتکل، شاید یکی از دلایل اصلی مهاجرت در هفتکل و بروز آسیب های اجتماعی در این شهر نبود شغل و بلاتکلیفی جوانان جویای کار برای ایجاد کسب و کار مطلوب در هفتکل باشد.به جرات می توان گفت پاشنه آشیل هفتکل همین عدم توجه به ایجاد شغل و کسب و کار می باشد

در این رابطه تعدادی از فعالین اجتماعی و رسانه ای و کار آفرینان هفتکل به همت انجمن توسعه هفتکل در نگاهی نو و با همکاری دفتر امام جمعه  نشستی را با امام جمعه محترم هفتکل حجت الاسلام والمسلمین علی خلیلی و رئیس دفتر نماینده در مجلس شورای اسلامی سید حسن موسوی ترتیب دادند.

در این جلسه تاکید شد که باید برای فرصت ها و ظرفیت های اشتغال که در هفتکل وجود دارد یا ایجاد شده برنامه ریزی اصولی و مداوم انجام گیرد.

شرکت کنندگان در این نشست بیان کردند که چرا با گذشته چندین سال همچنان موانع ساخت مینی پالایشگاه به طور کامل رفع نشده است و آنچنان از سرمایه گذار آن حمایت نمی شود.

در پایان به طرح مهم لاین برگشت جاده اصفهان که یکی از ظرفیت های خوب توسعه و ایجاد شغل در هفتکل هست اشاره شد که بسیاری از حاضرین جلسه از این موضوع گله مند بودند که برای این ظرفیت خوب باید بعد از این همه سال فکر اساسی می شد نه اینکه عبور این لاین از شهر همچنان در هاله ای از ابهام باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار