رزمایش جهادگران فاطمی چهار

حضور ۱۲۷۵ گروه جهادی در عرصه های مختلف در رزمایش فاطمیون چهار

مسول بسیج سازندگی خراسان، رضوی، حضور ۱۲۷۵ گروه جهادی ،در رزمایش فاطمیون چهار در عرصه های مختلف، در مدت ۱۰ روز در سطح کشور و استان خدمت رسانی می کنند.
کد خبر: ۹۶۱۸۱۹۲
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵

مسول بسیج سازندگی خراسان رضوی، همزمان با آغاز رزمایش جهادگران فاطمی چهار  در جمع خبرنگاران گفت:  با توجه به عرصه گسترده خراسان رضوی، فعالیت های جهادی در طول سالهای مختلف در استان صورت گرفته از سال ۱۴۰۳ که اول سال با ماه مبارک رمضان همراه بود خدمات گسترده جهادگران در سفره افطار مساجد را شاهد بودیم، همچنین در اردیبهشت نیز بیشتر شهر های استان درگیر سیل بودند بخصوص منطقه سیدی مشهد،  و بعد از ان زلزله کاشمر ، که گروه های جهادی اعزام شدند کمک رسانی کردند.

محمد روحانی افزود:  در رابطه با انتخابات جهادگران اقدامات گسترده ای را در راستای دعوت مردم انجام دادند، امروز نیز با توجه به پیام ۹ بندی رهبری انقلاب اسلامی رزمایش فاطمی چهار در سراسر استان و کشور آغاز می شود.

مسول بسیج سازندگی خراسان رضوی در رابطه با رزمایش فاطمی چهار عنوان داشت:  در استان خراسان این رزمایش در قالب ۶ قرارگاه پهنه ای، یک قرارگاه ویژه، ۸ ۳قرارگاه منطقه ای جهادگران شرکت خواهند کرد، در این رزمایش که به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت ۱۲۷۵ گروه جهادی، ۱۵ هزار نفر، در عرصه های مختلف ۸۰۸ پروژه عمرانی خدمت رسانی خواهند کرد.
وی ادامه داد:  حوزه همدلی، مرمت خانه محرومین، ساخت مسکن،مدارس، طرح شهید عجمیان، از عمده فعالیت جهادگران در این ۱۰ روز است.
روحانی در خصوص عنوان های این ۱۰ روز خدمت جهاد گران نیز افزود: روز اول با عنوان عرصه های عمرانی، روز دوم کشاورزی،سوم فرهنگی، چهارم پزشکی،پنجم،خدمت مومنانه،ششم جهیزیه،هفتم میز خدمت،هشتم واکسیناسیون دام،نهم علمی آموزشی،دهم ازادی زندانیان است.

مسول بسیج سازندگی خراسان رضوی در ادامه بیان کرد: در تمام این عرصه ها حجم عظیم خدمات را شاهد هستیم در عرصه بسیج کشاورزی گروه های جهادی در عرصه های مختلف کشاورزی فعال هستند، بسیج مهندسین عمران در قالب خدمات بنیاد تعاون بسیج شاهد هستیم... میزهای خدمت در کارخانه جات و ادارات نیز خدمات جهادگران را شاهدیم در حوزه اردوهای پزشکی نیز گروه ها با هماهنگی مراکز بهداشت اعزام تیم ها برای شناسایی بیماران ارجاع بیماران خاص به مراکز تخصصی مشهد از اقدامات ما است.

وی اشاره کرد: کارها به صورت حرفه ای در حال انجام است در حوزه مسکن هر سال  بیش۱۰۰۰ واحد مسکن توسط گروه های جهادی  تحت نظارت ناظران بنیاد مسکن به صورت فنی  ساخته می شود  که سطح نیروها بالا رفته و خدمات گسترش یافته است.

وی در خصوص خدمات به زندانیان نیز عنوان کرد:  سال گذشته بسیاری از زندانیان را با کمک خیرین و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ازاد کردیم، اقشار در حوزه دانش آموزی... همه به صورت تخصصی فعال هستند ، بخصوص نواحی بسیج و محلات در این رزمایش بیش از ۱۴۰ قرارگاه محلی نیز برای ارائه خدمت حضور دارند.

مسول بسیج  سازندگی خراسان رضوی، در پایان تصریح کرد: به پاس خدمات دولت شهید حجت السلام رئیسی  شهدای خدمت، تمام اقدامات این ۱۰ روز تقدیم می شود به روح بلند شهید رئیسی و همراهانش اهدا خواهد شد، در پایان رزمایش دوره آموزشی« رسم جهاد» را نیز در شهر قوچان برگزار خواهیم کرد  گروه ها، شوراها، قرارگاه های جهادی،اساتید استانی کشوری اموزش های لازم را در شهر قوچان خواهند دید ، همچنین گروه رسانه ای  با توجه به پیام رهبر انقلاب که در پیام ۹ بندی گفتند این بود که کار خود را هنرمندانه جلوه دهید این اموزش به مدت دو روز ادامه خواهد داشت در پایان اختتامیه نیز میزبان سردار زهرایی مسول بسیج سازندگی کشور خواهیم بود و همچنین افتتاح موکب های جهادی دهه اخر  صفر و حضور سردار سلیمانی نیز جمعه  آینده اختتامیه جهادگران خواهیم بود، همچنین نمایشگاه «این شکوه هجرت » در همه شهرستانها  و مرکز استان خواهیم داشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار