مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبرداد:

پیش‌بینی جابجایی ۳۵ هزار زائر گیلانی در اربعین امسال

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از پیش بینی جابجایی ۳۵ هزار مسافر به صورت رفت و برگشت در ایام اربعین به مرزهای کشور عراق خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۱، ۱۶ هزار مسافر از ایلام به مرزهای عراق و بالعکس جابجا شده و این آمار برای سال گذشته ۲۵ هزار مسافر بوده است.
کد خبر: ۹۶۱۸۲۱۷
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

پیش‌بینی جابجایی ۳۵ هزار زائر گیلانی در اربعین امسال

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،غلامعلی نیک فهم ،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان و رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان در برنامه زنده تلویزیونی قدم قدم تا اربعین شبکه باران با ابراز خرسندی از ارائه خدمات حمل و نقلی به زوار اربعین اظهار کرد: خدا را شاکرم که امسال در سومین سال پیاپی فرصت خدمت به زوار اربعین برای بنده و مجموعه همکارانم فراهم شد. 

 

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در خصوص تأمین اتوبوس برای زوار اربعین و اعزام آنان به مرز مهران و دیگر مرزهای عراق گفت: تاکنون چندین جلسه در این راستا با نهادهای مربوطه برگزار شده و خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته مشکلات برطرف شده است. 

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان به پیش فروش بلیط اتوبوس اربعین از تاریخ ۱۰ مرداد اشاره کرد و افزود: پیش فروش بلیط‌ها کماکان ادامه دارد و هیچ مشکلی در این راستا در استان وجود نخواهد داشت. 

 

نیک فهم با بیان اینکه ۱۰۰ دستگاه اتوبوس کار جابجایی مسافرین از گیلان به مقصد مرزهای عراق را انجام خواهند داد، تصریح کرد: در راستای تسهیل جابجایی مسافران از دیگر نهادها و ارگان‌ها درخواست اتوبوس کرده و امیدواریم به تعداد اتوبوس‌های گیلان در ایام اربعین برای جابجایی زوار افزوده شود. 

 

وی از پیش بینی جابجایی ۳۵ هزار مسافر به صورت رفت و برگشت در ایام اربعین به مرزهای کشور عراق خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۱، ۱۶ هزار مسافر از ایلام به مرزهای عراق و بالعکس جابجا شده و این آمار برای سال گذشته ۲۵ هزار مسافر بوده است.

 

مدیر کل راهداری و جاده‌ای گیلان با درخواست از زائرین در خصوص سفر به کشور عراق با خودروهای شخصی بیان کرد: افرادی که قادر به سفر به مرزهای عراق با خودروی شخصی هستند از آنان درخواست دارم که این کار را انجام داده و خودروهای خود را در پارکینگ‌های مرز مهران و دیگر مرزها پارک کنند.

 

نیک فهم با اعلام نرخ بلیط اتوبوس از گیلان به مقصد مرز مهران افزود: جابجایی مسافر با اتوبوس وی‌آی‌پی ۲۵ نفره از رشت به مقصد مرز مهران یک میلیون و ۳۳۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار