درمانگاه تامین اجتماعی خلخال با ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار احداث می‌شود

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل از احداث درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خلخال با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۲۱۸
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱

درمانگاه تامین اجتماعی خلخال با ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار احداث می‌شود

دکتر مهدی نیک سیرت روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری جلسه هماهنگی برای آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث درمانگاه تخصصی خلخال در گفت و گو با بسیج اظهار کرد: پروژه ساختمان جدید درمانگاه تامین اجتماعی خلخال در مرحله بارگذاری اسناد مناقصه برای انعقاد قرارداد با پیمانکار واجد شرایط است و با صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری به زودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل افزود: پروژه درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خلخال با سه هزار مترمربع زیربنا شامل بخش‌های مختلف درمانی بوده و برای تکمیل پروژه و تجهیز آن بالغ بر دو هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سازمان تامین اجتماعی کشور هزینه خواهد شد.

دکتر نیک سیرت ادامه داد: این پروژه در محل درمانگاه سابق تامین اجتماعی خلخال احداث خواهد شد و با بهره‌برداری از آن بیش از ۴۰ هزار نفر از اهالی این شهرستان که زیر پوشش بیمه‌ تامین اجتماعی هستند از امکانات و مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

وی با تقدیر از همکاری مسئولان شهرستان در کمک به آغاز عملیات اجرایی این پروژه بهداشتی و درمانی خلخال افزود: در جلسه‌ای که امروز با حضور نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، مسائل و مشکلات مربوط به پروژه و اقدامات مربوط به عملیات اجرایی آن بررسی شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: هم اکنون در استان اردبیل ۶۳۰ هزار نفر زیرپوشش بیمه‌های تامین اجتماعی هستند که در پوشش خدمات درمانی این جمعیت ۲ بیمارستان در شهرهای اردبیل و پارس آباد و همچنین درمانگاه‌های تامین اجتماعی خلخال مشگین شهر ،نمین گرمی،یک پلی کلینیک در شهر اردبیل و در مجموع هفت مرکز درمانی فعالیت می‌کنند.

به گزارش بسیج، فرماندار خلخال هم در این جلسه خواستار بهره‌مندی مردم از خدمات حمل و نقل عمومی شهرداری به خصوص انتقال مردم به محل درمانگاه موقت از سوی تاکسی‌های زرد عمومی شهرداری خلخال شد.

سید جواد یحیی‌زاده گفت: از زمان تعطیل شدن درمانگاه تامین اجتماعی و با مساعدتی که از سوی اداره تعاون ،کار و امور اجتماعی صورت گرفت مردم شهرستان هم اکنون در محل ورزشگاه کارگران خلخال از خدمات درمانی درمانگاه تامین اجتماعی بهره می‌برند و لازم است تا پایان عملیات اجرایی پروژه احداث درمانگاه جدید مردم با هزینه‌های پایین به این محل رفت و آمد کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار