تولد بیش از ۸۷۳ نوزاد در بیمارستان بهار شاهرود

شاهرود_رئیس بیمارستان بهار شاهرود گفت: امسال بیش از ۸۷۳ زایمان در این بیمارستان انجام شد که حدود ۱۰ درصد نوزادان به روش زایمان طبیعی به دنیا آمدند.
کد خبر: ۹۶۱۸۲۳۹
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹

تولد بیش از ۸۷۳ نوزاد در بیمارستان بهار شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، علی تورانی، رئیس بیمارستان بهار فاطمیه شاهرود اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۷۳ زایمان در بیمارستان بهار شاهرود انجام شده است که حدود ۱۰ درصد نوزادان به روش زایمان طبیعی به دنیا آمدند.
وی افزود: آمار تعداد زایمان‌های انجام شده در بیمارستان بهار حاکی از تمایل مادران برای انجام زایمان طبیعی است.
رئیس بیمارستان بهار فاطمیه شاهرود گفت: عمل زایمان سزارین در مقایسه با زایمان طبیعی عوارض جدی بر سلامت مادر می‌گذارد که در برخی موارد تبعات انجام عمل سزارین غیر قابل جبران است و مادران و خانواده‌ها باید به این موضوع مهم توجه جدی داشته باشند.
تورانی تصریح کرد: در بخش زنان و زایمان این بیمارستان تعداد ۱۰ متخصص زنان و زایمان، پنج متخصص بیهوشی و ۳۷ ماما در حال ارائه خدمت به مادران و نوزادان هستند.
وی ادامه داد: در راستای ترویج زایمان طبیعی، با تلاش‌های معاونت درمان دانشگاه زایمان بی‌درد در بیمارستان بهار راه‌اندازی شده است.
رئیس بیمارستان بهار فاطمیه شاهرود خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴۴۷ نوزاد پسر و ۳۹۰ نوزاد دختر در این بیمارستان متولد شده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار