شهدا مظهر صبر و بصیرت هستند

آیت الله لائینی: شهدا مظهر صبر و بصیرت هستند، شما ملت هم ۴۵ سال در پای پرچم جمهوری اسلامی در صبر و بصیرت الگو شدید. 
کد خبر: ۹۶۱۸۲۹۷
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸

به  گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سی و هشتمین یادواره ۲۸ شهید روستای اَویل کجور نوشهربرگزار شد.

آیت الله محمدی لائینی "نماینده ولی فقیه در مازندران"در این مراسم گفت: شهید اسماعیل هنیه عمری را در راستای مقاومت و در جای درست تاریخ ایستاد و ایستادگی کرد و نماز بر پیکرش را شخص اول جهان اسلام اقامه کردند.

وی اظهار  کرد: به ظاهر این شهید نه ایرانی و نه شیعه بوده اما ببینید مردم چه امتیاز و نمره‌ای به او دادند، تشییع جنازه‌ای باشکوه برگزار کردند، یعنی برای مبارزه با یک ظالم و جانی شیعه، سنی، ایرانی و غیرایرانی کنار هم هستند.

آیت الله لائینی بیان داشت: خدای بزرگ از پیوند امام و امت خیلی خوشش می‌آید اینکه در وحدت، عشق و ارتباط با هم باشند، دشمنان ما از این پیوند هراسان هستند و ما باید آن را محکم کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هر کدام از اینها برای خودشان ویژگی‌هایی دارند اما برخی‌ها مشترک است، یکی بصیرت است که در آیه ۱۰۸ سوره یوسف به آن اشاره شده است، اگر امام و رهبر بصیرت داشته باشند مردم فاقد آن باشند آن امام و رهبر کاری نمی‌تواند انجام دهد.

▫️ویژگی دوم استقامت است که در آیه ۱۱۲ سوره هود (ع) به آن اشاره شده، اگر فقط یک رهبر حق استقامت داشته باشد و مردمش استقامت نداشته باشند امیرالمومنین (ع) هم باشد کم می‌آورد.

وی افزود: شهدا مظهر صبر و بصیرت هستند، شما ملت هم ۴۵ سال در پای پرچم جمهوری اسلامی در صبر و بصیرت الگو شدید. 

آیت الله لائینی تصریح کرد: دشمن در کنار جنگ نظامی، جنگ فرهنگی دارد و می‌خواهد جوانان را به بی‌حجابی‌ها و بی‌بندوباری‌ها بکشاند مراقب باشید در این جنگ‌ها شکست نخورید‌

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار