حمیدرضا عزیزی؛

ترور اسماعیل هنیه بی پاسخ نخواهد ماند

ترور اسماعیل هنیه بی پاسخ نخواهد ماند
نماینده شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، گفت: ترور شهید اسماعیل هنیه نباید بی‌پاسخ بماند، این پاسخ باید قاطع و پشیمان‌کننده باشد.
کد خبر: ۹۶۱۸۳۴۷
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛نماینده شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: ترور اسماعیل هنیه، از سوی جبهه مقاومت و به‌ویژه جمهوری اسلامی به علت تجاوز به خاک ایران، بی پاسخ نخواهند ماند، این پاسخ باید قاطع و پشیمان‌کننده باشد و با یک پاسخ قاطع و دندان شکن از سوی جبهه های مقاومت و ایران روبه‌رو خواهد شد.

حمیدرضا عزیزی، با تبریک و تسلیت شهادت دکتر اسماعیل هنیه اظهار کرد: هر انسانی که به دنبال منافع بشر و حقوق بشر هستند این جنایت را محکوم کرده و سایر جوامع و افرادی که به دنبال دفاع از ظالم هستند بدون هیچ گونه واکنشی خواهند ماند.

وی،با اشاره به هدف رژیم صهیونیستی از این جنایات، افزود: ترور تنها راهکاری است که می‌تواند به بقا رژیم صهیونیستی کمک کند و خلأ شکست‌هایی را که در طول سالیان گذشته متحمل شده را سرپوش گذارد.

نماینده شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: جبهه مقاومت با این رخدادها، چه در سوریه و چه در لبنان قوی‌تر شده و انگیزه مضاعفی برای نیروهای مقاومت رقم خواهد خورد.

عزیزی، با بیان این‌که این ترور بی پاسخ نخواهد ماند، تصریح کرد: اسرائیل، دچار خفت و زبونی است و این جنایت از سوی جبهه مقاومت و به ویژه جمهوری اسلامی به علت تجاوز به خاک ایران، بی پاسخ نخواهند ماند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار