فرمانده سپاه مراغه:

خون شهید هنیه مسیر جبهه مقاومت را تقویت خواهد کرد

تبریز- فرمانده سپاه مراغه در جمع گروهای جهادی شهرستان مراغه بر سر مزار استاندار شهید گفت: خون شهید هنیه قطعا مسیر جبهه مقاومت را تقویت خواهد کرد.
کد خبر: ۹۶۱۸۳۶۵
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری افزود: خون شهدای غزه مخصوصا  شهدای اخیر زمینه نابودی اسرائیل را تصویب و تسهیل کرده و خون شهید هنیه میخ اخر تابوت اسرائیل را  کوبید.

وی به فعالیت های گروه جهادی هم اشاره و بیان کرد: گروهای جهاد زحمات و خدمات زیادی با عشق و علاقه  در خصوص خانواده های نیازمند انجام می دهند.
 
حیدری ادامه داد: پزشکان و خیرینی که در خدمات گروه های جهادی مشارکت می کنند اقرار کرده اند که در گروه های جهادی بیشترین لذت را  می برند تا در مطب یا جاهای دیگر فعالیت دارند.
 
وی تاکید کرد: این روحیه جهادی برای رشد و تعالی خودمان هم بیشترین تاثیر را  دارد تنها با سخرانی و غیره نمی توان روحیه بسیجی را تقویت کرد در حالی که در کف میدان این روحیه را در انسان مضاعف می کند.
 
 حیدری اضافه کرد: ما ان کار ها راانجام می دهیم تا رشد یابیم ومعرفت پیدا کنیم و این معرفت ها برای رشد اسلام و انقلاب هم موثر است همانطوری که همه این کارها و ایجاد روحیه ها در فرمایشات مقام معظم رهبری هم وجود دارد.
 
وی در بخش دیگر سخنان خود یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی دانست و گفت: درست است که از دست دادن این شهدای بزرگوار ناراحت و عصبانی هستیم اما این اتفاقات، ما را در مسیر نظام و انقلاب مصمم کرده و با اراده قوی به مسیر خودمان  ادامه خواهیم داد.
 
 وی خدمت به مردم را یکی از اهداف اصلی این نظام و انقلاب برشمرد و گفت: درست است که شهدا زنده و ناظر اعمال ما هستند اما به جرات می توان گفت که اگر شهدای در بین ما حضور فیزیکی داشتند برای خدمت به مردم  تاکید می کردند.
 
وی در پایان سخنان خود از گروه های جهادی خواست تا  از روح شهدا استمداد بطلبند تا شهدا کمک کنند به مردم بیشتر خدمت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار