معرفی الگوی موفق کارآفرینی؛

حصیر کپوبافی آبدانان ایلام به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شود

پروانه درویشی کارآفرین روستای جابر انصار از بانوان کارآفرین و موفق شهرستان آبدانان توانسته با راه اندازی کارگاه‌های تولیدی و ایجاد صنایع دستی برای ۶۰ نفر بصورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد کند.
کد خبر: ۹۶۱۸۵۳۶
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام، پروانه درویشی کارآفرین روستای جابر انصار از بانوان کارآفرین و موفق شهرستان آبدانان  در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تولید حصیر کپوبافی از محصولات شاخص و حاصل فعالیت پروانه درویشی از صنعتگران روستای جابر شهرستان آبدانان است.

بانوی کارآفرین و موفق شهرستان آبدانان افزود: خوشبختانه این محصول مورد توجه و استقبال کشورهای حوزه خلیج فارس به ویژه عمان و عراق قرار گرفته و سفارشات به شکل دائمی انجام می‌شود.

درویشی ادامه داد : از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۵ هزار عدد سینی حصیری به کشور عمان صادر شده و تعداد ۱۰ هزار عدد هم برای ارسال به کشور عراق ثبت سفارش شده و همچنین کشورهای اروپایی از این محصول با توجه به تبلیغات گسترده از طریق فضای مجازی استقبال کرده و برای سفارشات خود را ثبت کرده‌اند.

پروانه درویشی کارآفرین روستای جابر انصار از بانوان کارآفرین و موفق شهرستان آبدانان توانسته با راه اندازی کارگاه‌های تولیدی و ایجاد صنایع دستی برای ۶۰ نفر بصورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد کند.حصیر کپوبافی آبدانان ایلام به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار