خبرهای داغ:

لزوم ثبت صادرات از گمرک/توسعه صادرات استان سمنان نیازمند توسعه زیرساخت هاست

استاندار سمنان گفت: تحقق رشد اقتصادی و همچنین تقویت و توسعه صادرات، نیازمند توسعه زیرساخت ها و همچنین ثبت صادرات از گمرک این استان است.
کد خبر: ۹۶۱۸۶۲۲
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری گفت: استان سمنان در بحث محصولات کشاورزی از جمله پسته، تولید داروهای دامی ، قطعات خودرو و سایر موارد، استانی شاخص با ظرفیت های بسیار ارزنده و غنی است.
وی افزود: این استان همچنین در بحث گچ، نمک، فولاد، معادن و همچنین واحدهای فرآوری مواد معدنی نیز از ظرفیت و پتانسیل بسیار مطلوبی برخوردار است.
هاشمی تصریح کرد: همچنین استان سمنان در بحث صنعت و تولید نیز با فعالیت بیش‌از ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی، نقش موثری را در بحث تولید و همچنین صادرات ایفا می کند.
وی بیان داشت: می توان از وجود دو فرودگاه با مرز هوایی بین المللی و همچنین زیرساخت ریلی، برای توسعه صادرات معدنی و کشاورزی استان، به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.
استاندار سمنان گفت: ما در سطح استان با وجود زیرساخت ها و بستر های مناسب، آمادگی داریم تا از ظرفیت سرمایه گذاران خارجی بویژه همسایگان کشور، به بهترین شکل ممکن استقبال کرده و استفاده کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار