کمیته‌های تخصصی شوراهای امر به معروف ادارات، زمینه‌ساز ترویج معروفات در جامعه

 دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی گفت: باتوجه‌به اینکه برای رفع هر آسیبی در جامعه یک یا چند دستگاه متولی وجود دارد شناسایی مستمر معروفات و منکرات تخصصی ادارات امری ضروری بشمار می‌رود.
کد خبر: ۹۶۱۸۶۹۱
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، مهدی رضایی در دومین شورای معاونین این ستاد در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: برای رفع هر آسیبی در جامعه یک یا چند دستگاه متولی وجود دارد؛ از همین رو، ستاد امر به معروف کمیته‌های تخصصی شوراهای امر به معروف ادارات را با هدف احصای معروف و منکر تخصصی تشکیل داده است تا پاسخگویی به مطالبات مردمی را تسریع بخشد.

 وی افزود: با برگزاری این کمیته‌ها، انتقال و تبادل تجربیات میان ادارات برقرار شده و ارائه گزارش‌های مستمر از عملکرد دستگاه‌ها در خصوص اجرایی‌کردن برنامه‌های ابلاغی ستاد در طول سال و همچنین نظارت و ارزیابی عملکرد فعالیت‌ها در دستگاه‌های مربوطه، زمینه را برای عملکرد بهینه مدیران مهیا می‌سازد.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان همچنین گفت: شناسایی مستمر معروفات و منکرات تخصصی ادارات، مسیر تدوین و برنامه‌ریزی برنامه‌های آموزشی ستاد را نیز تسریع می‌بخشد و آثار آن برای عموم مردم در سطح جامعه قابل لمس خواهد بود.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: گزارشات منظم از عملکرد ادارات و سازمانها در حوزه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر به صورت ماهانه و فصلی به ریاست ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان ارائه می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار