خبرهای داغ:

تعهد ایجاد ۲۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان استان سمنان در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از تعهد ایجاد 2 هزار و 400فرصت شغلی در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: ۳۰ درصد اشتغال استان سمنان در سال جاری توسط کمیته امداد استان سمنان رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۹۶۱۸۸۵۰
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۸
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران تصریح کرد: برای ایجاد فرصت‌های شغلی قریب به ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از منابع بانکی و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و سایر منابع به مددجویان و نیازمندان واجد شرایط جویای شغل پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از تعهد ایجاد ۲۴۰۰ فرصت شغلی در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: ۳۰ درصد اشتغال استان سمنان در سال جاری توسط کمیته امداد استان سمنان رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان سمنان توانست طی دو سال متوالی رتبه نخست اشتغال کشور را کسب کند، خاطرنشان کرد: یکی از راهبردهای این نهاد توانمندی مددجویان استان سمنان و رسیدن به استقلال مالی با ایجاد اشتغال است.

ذوالفقاری یادآور شد: استعداد سنجی، آموزش مهارت فنی و حرفه‌ای، پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، ایجاد زنجیره شغلی و استفاده از راهبران شغلی تنها گوشه‌ای از خدمات اشتغال این نهاد برشمرد و گفت: نظارت و حمایت‌های سه تا پنج‌ساله بر طرح‌های اشتغال ایجادشده باهدف پایدارسازی بر طرح‌ها رقم خواهد خود و ازاین‌رو است که فرصت‌های شغلی ایجادشده برای مددجویان یکی از پایدارترین اشتغال در کشور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار