خبرهای داغ:

کنترل فشارخون بسیجیان در سرخه انجام شد

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) گفت: ایستگاه کنترل فشارخون خواهران بسیجی با محوریت محله و مسجد با همکاری گروه جهادی شهید محمدباقر اسدی نژاد برپا شد.
کد خبر: ۹۶۱۸۸۸۳
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، خاصیت و وظیفه گروه های جهادی خدمت به مردم است که باید قرارگاهی عمل کنند. آدم ها در سختی ساخته می شوند. حالا اگر سختی برای خدا باشد هم آخرت و هم دنیا حاصل می شود. مطمئن باشید ده ها برابر این زحمتی که در این مسیر می کشید هم خداوند برکت می دهد و خودتان استفاده می کنید. و لذا این گروه های جهادی دانشگاه های بزرگ تربیتی هستند.

قرآن در آیه ولایت می فرماید: «إِنَّمَا وَلِیُّکُمُ اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِینَ آمَنُوا الَّذِینَ یُقِیمُونَ الصَّلَاةَ وَیُؤْتُونَ الزَّکَاةَ وَهُمْ رَاکِعُون»َ (آیه 55 سوره مائده)؛ یعنی در کنار نماز و عبادت ذکات بدهید یعنی نمی شود رسیدگی به فقرا را از نماز و عبادت خدا جدا کرد؛ و راه رسیدن به خدا، خدمت به مردم است. ما از طریق خدمت به مردم می توانیم به خدا برسیم. خدای متعال وسیله ای برای ما قرار داده است که هر کسی می خواهد به حقیقت خودش پی ببرد، مسیرش این است که به مردم خدمت کند.

همزمان با برپایی سراسری رزمایش جهادگران فاطمی ۴، فعالیت ها و اقدامات جهادی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه با محوریت مسجد برگزار شد.

سمیه ادهم از جهادگران بسیجی این پایگاه مقاومت در حاشیه فعالیت های جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده دانشجوی پرستاری و کارشناس هلال احمر به صورت جهادی باهدف کنترل فشار خون در جمع نمازگزاران و بسیجیان محله با همکاری گروه جهادی شهید محمدباقر اسدی نژاد حضور یافت.

او با بیان اینکه بزرگداشت شهدا ادامه حرکت جهادی و شهادت است. به عبارت دیگر برگزاری جلسات بزرگداشت مانع از فراموش شدن یاد‌های ارزشمند و گرانبها می‌شود. افزود: یادواره شهدای خانگی به نیت شهید علی اصغر غلام در منزل خواهر شهید به همت این گروه جهادی همراه با روضه خوانی، قرائت زیارت عاشورا و زیارت حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد.

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) ادامه داد: اگر در جامعه و دنیای امروزی به سبک شهدا زندگی کنیم و آن مسیری که شهدا رفتند و مانا شدند را ادامه دهیم  بی‌شک راه درست را انتخاب کرده‌ایم.

ادهم خاطرنشان کرد: باهدف دستگیری از خانواده های نیازمند، کمک نقدی و غیرنقدی به خانواده نیازمند در محله اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار