خبرهای داغ:
مديرعامل شركت گاز استان قزوین؛

۳۴۴ میلیارد ریال اعتبار گازرسانی به روستاهای الموت شرقی

حجتی پور عنوان کرد: عملیات گازرسانی به همه روستاهای پراکنده الموت شرقی در حال اجراست و قیمت تمام شده این پروژه ۳۴۴ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی پروژه ۲۵ درصد است.
کد خبر: ۹۶۱۸۹۷۵
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰

قزوین_ به گزارش بسیج، تور رسانه ای بازدید از پروژه های عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای الموت با حضور حجتی پور مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین، مسئولان شرکت گاز و اصحاب رسانه برگزار شد. 

 

 حجتی پور در جریان تور بازدید از طرح های گازرسانی منطقه الموت گفت: منطقه الموت ۱۹۰ روستا دارد که ۱۴۱ روستا گازدار شده و ۲۴ روستا در حال گازرسانی است همچنین در خصوص گازرسانی به روستاهای محور ورتوان شامل ۷ روستا (ورتوان، مشقین، انگورازوج، سپوهین، جولاده، فلار و علین) روستای فلار و علین در دست اجراست و بقیه روستاها گازدار شدند.

 

وی افزود: قیمت تمام شده این پروژه ۳۰۱ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی پروژه ۸۶ درصد می‌باشد.

 

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین عنوان کرد: گازرسانی به روستاهای الموت شرقی محور آتان شامل ۶ روستا( آتان، هنیز، طاله، ایلان، کلایه و چوثر) که روستای آتان گازدار شده و بقیه روستاها در هفته دولت گازدار می‌شوند؛ قیمت تمام شده این پروژه ۴۳۵ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی پروژه ۸۵ درصد است.

 

وی تصريح کرد: گازرسانی به روستاهای پراکنده الموت غربی شامل ۸ روستا ( ویار، پراچان، لطر،کشرود، بازرگاه، تسکین، چنگالدشت و علندر) که عملیات گازرسانی به همه روستاها در حال اجراست و قیمت تمام شده این پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی پروژه ۴۵ درصد است.

 

  حجتی پور اضافه کرد: گازرسانی به روستاهای پراکنده الموت شرقی شامل ۷ روستا ( آوه، جوتان، یرک، وناش بالا، وناش پایین، سلیمان آباد و میانخانی) که عملیات گازرسانی به همه روستاها در حال اجراست و قیمت تمام شده این پروژه ۳۴۴ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی پروژه ۲۵ درصد است.

 

وی یادآور شد: دو روستای تنوره و کلین را به دلیل اتمام حجم پیمان نتوانستند به اتمام برسانند.

 

حجتی پور همچنین خصوص گازرسانی به روستاهای طارم افزود: منطقه طارم سفلی دارای ۱۰۰ روستاست که از این تعداد ۷۴ روستا دارای قابلیت گازرسانی بوده و تاکنون ۴۴ روستا از نعمت گاز بهره‌مند و ۱۷ روستا در حال گازرسانی است و در نهایت ۱۳ روستا در برنامه گازرسانی قرار گرفته است.

 

وی بیان کرد: گازرسانی به روستاهای طارم فاز ۲ محور چوقور که شامل ۱۸ روستاست که گازرسانی به روستاهای فیله ورین، کنگاور، دیزجین و مغانک به اتمام رسیده و گازرسانی به مابقی روستاها در حال انجام است؛ قیمت تمام شده این پروژه معادل ۹۲۶ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی آن حدود ۶۲ درصد می‌باشد.

 

وی در پایان ابراز کرد: با توجه به سختی‌ها و مشقت کار در پروژه‌های گازرسانی در مناطق صعب العبور الموت و شرایط خاصی که در منطقه حاکم است؛ ولی تمام این سختی‌ها در مقابل خنده و رضایت روستاییان برای ما رضایت بخش و باارزش است.

 

انتهای پیام /۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار