خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی؛

طرح یاوران ولایت استعداد‌های دانش آموزان را شکوفا می کند

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: دستاوردهای دوره طرح «یاوران ولایت» باید مهارتی، معرفتی و تشکیلاتی باشد و طرح یاوران ولایت استعداد‌های دانش آموزان را شکوفا می کند.
کد خبر: ۹۶۱۸۹۸۱
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، علی مطهری، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، در مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی «طرح یاوران ولایت» فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی استان با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: شهید هنیه مهمان ما بودند و دشمنان کوردل رسم مهمان را رعایت نکرده و ایشان را شهید کردند.

وی افزود: استان آذربایجان غربی ۷۷۷ شهید دانش آموز و ۱۴۳ شهید فرهنگی را در کارنامه شهدای خود دارد که باید ارج نهیم. 

مطهری گفت: فلسفه دوره «یاوران ولایت» باید بین دانش آموزان تبیین شود و در شرایط کنونی جهان که زورگویی به اوج می رسد در این راستا تکلیف فرماندهان واحدهای پیشگام معرفی شود. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی ادامه داد: دستاوردهای این دوره باید مهارتی، معرفتی و تشکیلاتی باشد و در این راستا شما دانش آموزان می‌توانید فرمانده موثری باشید.

وی گفت: در این دوره‌ها باید به صورت اعتقادی از عمق وجود و براساس مبانی دینی یاور ولایت را بین دانش آموزان توجیه و اجرا کنیم و از آن طریق دشمن به طور کامل مایوس خواهد شد.

مطهری ادامه داد: فرماندهای واحدهای پیشگام باید از نظر علمی نیز در مدارس خود الگو باشند که اگر نباشند دیگر دانش آموزان به شما اهتمام نخواهند داشت و ضعف علمی به عنوان عامل بازدارنده و نقطعه ضعف شما خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار