خبرهای داغ:
گفتگوی بسیج با نماینده مردم تهران در مجلس؛

دانش‌آموزان با مشارکت در طرح شهید عجمیان، حس تعهد به وطن پیدا می‌کنند

رنگ‌آمیزی و مرمت ۶۸ هزار کلاس درس مناطق کم‌برخوردار در‌ جریان اجرای طرح شهید عجمیان طی سال ۱۴۰۲، نشان‌دهنده ظرفیت عظیم و بی‌بدیل بسیج دانش‌آموزی است.
کد خبر: ۹۶۱۹۰۰۴
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶

ابوالفضل ظهره‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان از‌ سوی سازمان بسیج دانش‌آموزی گفت: رنگ‌آمیزی و مرمت ۶۸ هزار کلاس درس مناطق کم‌برخوردار در‌ جریان اجرای طرح شهید عجمیان طی سال ۱۴۰۲، نشان‌دهنده ظرفیت عظیم و بی‌بدیل بسیج دانش‌آموزی است.

وی افزود: اجرای طرح‌هایی همچون طرح شهید عجمیان می‌تواند به یک الگو و نمونه موفق در انجام امور جهادی در کشور تبدیل شود.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اجرای این قبیل طرح‌ها به غیر از آنکه موجب آموزش کار گروهی به جوانان می شود، آنها را با مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور و مشکلات آنها آشنا می‌کند. 

ظهره‌وند گفت: از‌ سوی‌ دیگر، جوانان با مشارکت در اجرای طرح‌هایی همچون طرح شهید عجمیان، حس تعهد به وطن پیدا می‌کنند و موفق به خدمت‌رسانی شایسته به هموطنان خود می‌شوند. 

وی همچنین عنوان کرد: در کنار اجرای چنین طرح‌های ارزشمندی از سوی بسیج باید مدل ها و راهبردهایی را در پیش بگیریم که ریشه محرومیت در کشور را بخشکانیم. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام رغبت جهت حضور در جلسات هم‌اندیشی بسیج به خصوص در زمینه‌های محرومیت‌زدای، گفت: با برنامه‌ریزی و راهبرد دقیق، علمی و کارشناسانه، می‌توان مشکلات مردم در مناطق محروم کشور را مرتفع کرد.  

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار