فرماندار بهاباد:

کارگروههای جهادی خدمت بی منت به مردم است

فرماندار بهاباد با اشاره به اینکه کار جهادگران و گروههای جهادی بسیج کاری است که در راه خدا و برای خدمت به مردم انجام می‌شود و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است گفت : کارگروههای جهادی خدمت بی منت به مردم است.
کد خبر: ۹۶۱۹۰۳۱
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، علیرضا تیموری در جلسه کارگروه بسیج سازندگی بهاباد درسخنانی ضمن تسلیت شهادت شهید اسماعیل هنیه دبیرجنبش سیاسی حماس ورئیس جمهورشهید وشهدای خدمت وباتشکر وقدردانی اززحمات بسیجیان گروههای جهادی دررزمایشهای مختلف جهادگران فاطمی ، اظهارداشت : گروه‌های جهادی بازوی دستگاه‌های اجرایی در خدمت به مردم و بویژه محرومان هستند.
وی تصریح کرد: گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف پزشکی، اقتصادی، اشتغالزایی، آموزشی، عمرانی، فرهنگی و هنری و غیره ورود پیدا کرده و هرجا که ردی از فعالیت‌های جهادی در آن عرصه بوده، بی شک به بهترین شکل ممکن به نتیجه رسیده است.
تیموری افزود: گروه‌های جهادی که مشغول خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و ساخت‌ و ساز در مناطق محروم هستند، از اجر معنوی برخوردار و خدمت بی‌منت آنان مورد رضایت خداوند و مردم است.‏
درادامه این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهاباد هم درسخنانی باگرامی داشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس وخصوصا شهید اخیر شهید اسماعیل هنیه دبیر جنبش سیاسی حماس که میهمان کشورمان بود ودرتهران توسط رژیم سفاک صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل گشت به فعالیت گروههای جهادی درشهرستان درسه رزمایش جهادگران فاطمی  بهاباد اشاره کرد وافزود : رزمایش جهادگران فاطمی 4 همزمان با سراسرکشور در محله امام حسین (ع)  وملا عبدالله بهاباد بااستفاده از تمام ظرفیت ها‌ی موجوددرشهرستان جهت بهبود شرائط انجام میشود.
سرهنگ حمیدرضا فرهمند بیان داشت : در این رزمایش ۳۴ گروه جهادی پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات و ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در ۳۴ عرصه جهادی با حضور 510 جهادگربسیجی فعالیت می‌کنند.
وی هدف از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی4را گسترش گفتمان فرهنگ تفکر و حرکت جهادی در جامعه، گسترش خدمت‌رسانی و ایجاد برابری اجتماعی و مشارکت آحاد جامعه در خدمت‌رسانی، حمایت از اقشار مستضعف و کم برخوردار جامعه و بهبود وضع معیشتی نیازمندان، میدان‌داری گروه‌های جهادی در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، ترسیم و به تصویر کشیدن پروژه‌های عمرانی صورت گرفته توسط بسیج سازندگی، عنوان کرد.
رزمایش جهادگران فاطمی چهار در شهرستان بهاباددرروز چهارشنبه هفدهم مردادماه در محله امام حسین حدفاصل خیابان پاسداران ومحله ملا عبدالله حدفاصل خیابان شهید بهشتی تا فرمانداری با حضور 34 گروه جهادی برگزار خواهد شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار