خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عاشورا:

فضیلت خانواده شهدا غیر قابل توصیف است

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا فضیلت خانواده شهدا را غیر قابل توصیف دانست و گفت: خوشا بحال شما خانواده شهدا که در پیشگاه خداوند منان عزیز هستید.
کد خبر: ۹۶۱۹۰۳۸
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه عاشورا سرداراصغر عباسقلی زاده در دیدار با خانواده شهیدان جعفر و اکبر جهانی و خانواده شهید سید ابراهیم میرکاظم پور افزود: شهادت مقام رفیع و با عظمتی است چنانکه اولیای خدا و ائمه اطهار آرزوی رسیدن به آن را داشتند. 

وی خاطرنشان کرد: فضیلت خانواده شهدا غیر قابل توصیف است. مسئولان باید با خانواده شهدا حشر و نشر داشته باشند. دیدار با خانواده شهدا به تقویت روحیه خدمت رسانی خالصانه منجر می شود. 

مادر شهیدان جهانی هم در این دیدار و در وصف فرزندان خود گفت: جعفر و اکبر به انجام واجبات و ترک محرمات مقید بودند. خداوند آنها را برای شهادت برگزیده بود. 

همسر شهید سید ابراهیم میرکاظم پور نیز با ذکر خاطراتی از همسر خود گفت: او به دنبال شهادت بود و علیرغم اینکه فرزندانش خردسال بودند اما به تکلیف دینی و انقلابی خود عمل کرد.

 شهید جعفر جهانی در عملیات بدر، شهید اکبر جهانی در عملیات والفجر ۸ و شهید میرکاظم پور در عملیات بیت المقدس ۲ به شهادت رسیدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار