خبرهای داغ:
راستیار خبر داد

ساخت ۳۱۰۰ کیلومتر راه روستایی بالای ۲۰ خانوار در کشور

همدان-سرپرست معاونت ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای از ساخت و احداث ۳هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی بالای ۲۰ خانوار در کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۹۰۹۷
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزای بسیج از همدان، علیرضا راستیار در بازدید از در سفر یک روزه به استان همدان اظهار کرد: با اهتمام ویژه مقام عالی وزارت و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای سال گذشته ۳ هزار ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی بالای ۲۰ خانوار در کشور ساخته و در حال بهره برداری است.

وی ادامه داد: به نسبت برخورداری راههای روستایی آسفالته افزون بر ۸۵ درصد راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار کشور از راه آسفالته برخوردار هستند.

سرپرست معاونت ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای تصریح کرد: امیدواریم امسال نیز با رویکرد جدید نمایندگان مجلس در تامین اعتبارات مورد نیاز از منابع ملی با افزایش متوسط نسبت به سال گذشته بتوانیم راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار کشور را آسفالت‌ریزی کنیم.

وی عنوان کرد: ساخت و احداث حدود ۲۶۰ هزار کیلومتر راه روستایی بالای ۲۰ خانوار جزء برنامه و مورد تعهد دولت قرار دارد.

راستیار اظهار کرد: حدود ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی بالای ۲۰ خانوار با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در همدان در حال ساخت است و سال گذشته نیز ۴۲ کیلومتر راه روستایی در این استان احداث شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار