خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان فارسان؛

شهید صارمی نماد ایثار و از جان‌گذشتگی است

شهید صارمی نماد ایثار و از جان‌گذشتگی است
فرماندار شهرستان فارسان، با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار و گرامی داشت این روز گفت: شهید صارمی نماد ایثار و از جان‌گذشتگی است.
کد خبر: ۹۶۱۹۱۸۳
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛سید هادی صالحی، فرماندار شهرستان فارسان،با گرامیداشت روز خبرنگار بیان کرد: در ۱۷ مرداد ۱۳۷۷، خبرنگار ایرنا به همراه هشت دیپلمات ایرانی در سفارت ایران در کابل، به دست طالبان کشته شدند و از آن زمان، ۱۷مرداد به عنوان روز خبرنگار در ایران نامگذاری شد. این خبرنگار محمد صارمی نام داشت و نامگذاری این روز به روز خبرنگار توسط شورای فرهنگ عمومی انجام شد.

وی، خطاب به مدیران نشریات محلی،مطبوعات،خبرگزاری، خبرنگاران صداوسیما،پایگاه های خبری و مدیران و فعالین کانال های فضای مجازی شهرستان فارسان گفت: هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار، گام نهادن در مسیر فرهنگ و اطلاع رسانی که همانا بستر سازی فضای اندیشه، منطق و تعامل مثبت و سازنده در کشور می باشد علاوه بر عزمی راسخ ،قدم های محکم و استوار و بصیرتی دین مدار و پر عیار را می طلبد.

فرماندار فارسان در مورد مسئولیت خبرنگاران برای امیدآفرینی در جامعه اظهار کرد:رعایت اخلاق و اصول حرفه‌ای توسط خبرنگاران موجب امیدآفرینی در جامعه و بی‌اثر شدن اخبار جعلی می شود. شهید صارمی نماد ایثار و از جان‌گذشتگی است. در طول این روز‌های پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ده‌ها نویسنده و اصحاب رسانه جان شیرین خود را برای سربلندی مردم ایران فدا کردند.

سید هادی صالحی،فرماندار شهرستان فارسان از تلاش های بی دریغ خبرنگاران تشکر کرد و افزود: در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار، مجموعه فعالیتهای صورت گرفته در عرصه خبر که پیام رسان صلح و عدالت می باشد را ارج نهاده و از تلاش های بی دریغ خبرنگاران عزیز تقدیر و تشکر کرد.

وی، در پایان اظهار امیدواری کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه با یاری جستن از الطاف الهی همواره در مسیر خدمت به آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی موفق و پیروز باشید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار