خبرهای داغ:
در فارسان عنوان شد؛

هفدهم مرداد روز خبرنگار، روز مجاهدانِ عرصه قلم

هفدهم مرداد روز خبرنگار، روز مجاهدانِ عرصه قلم
مهدی درویش زاده دادستان شهرستان فارسان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار با صدور پیامی این روز را به خبرنگاران و فعالین فضای مجازی شهرستان فارسان تبریک گفت .
کد خبر: ۹۶۱۹۱۹۲
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دادستان شهرستان فارسان گفت: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند، خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.

مهدی درویش زاده، خبرنگار را وجدان بیدار جهان دانست و بیان کرد:خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

دادستان شهرستان فارسان،بیان کرد: بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است .

وی در پایان با تبریک به دلاوران خستگی ناپذیر افزود: راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. چنانچه پیامبر گرامی اسلام خدا صلی الله علیه وآله وسلم در حدیثی فرمودند: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم، روز خبرنگار را به شما دلاوران خستگی ناپذیر تبریک می‌گویم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار