خبرهای داغ:

شکارچیان تانک برگشته از عملیات رمضان در عملیات ثارالله

همدان- شیر بچه‌های استان همدان برگشته از عملیات رمضان همان شکارچیان تانک که ده‌ها تانک پیشرفته تی ۷۲ دشمن را به آتش بکشند در قالب گردان‌های ولیعصر(عج) و گردان ثارالله سازمان‌دهی و به منطقه غرب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۶۱۹۲۵۳
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴
شکارچیان تانک برگشته از عملیات رمضان در عملیات ثارالله

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج و بسیجی آن‌هایی كه ره صدساله را یک‌شبه پیمودند نوجوانان و جوانان و پیرمردانی كه جان دادن در راه خدا را به مسابقه می‌گذاشتند و مصداق واقعی «فاستبقوالخیرات» بودند و مفهوم واقعی «السابقون السابقون اولئك المقرّبون» را به جان‌ودل نوشیدند مردان آسمانی سرزمین ما به عینه دریافته بودند كه شیاطین زمان و دشمنان انقلاب اسلامی ایران (استکبار جهانی) به طمع تصرّف چند کیلومتر از خاك ایران به كشور ما تجاوز نکرده‌اند بلكه استراتژی واقعی و نهایی‌شان حذف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

ایرانی كه به سیاست‌های شیطانی آن‌ها نه گفته و حاضر نبوده همانند دوران سیاه پیش از انقلاب كه به مدت یك قرن تسلیم سیاست‌های شیطانی استكبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریكای جهان خوار بودند سر تسلیم فرود آورد. لذا باید مردانی بی‌ادعا از بین همه مردان ایرانی پیدا می‌شد و بدون لحظه‌ای درنگ و هیچ چشم‌داشتی وارد میدان دفاع می‌شدند تا برای همیشه چشم طمع جهان خوران از این کشور کور شود.

به همین منظور شیر بچه‌های استان همدان برگشته از عملیات رمضان گردان‌های (فتح، نصر و خندق) همان شکارچیان تانک که با آموزش کمی در میدان نبرد توانستند ده‌ها تانک پیشرفته تی ۷۲ دشمن را به آتش بکشند. با بیعتی مجدد با امام و فرماندهان خود بدون استراحت در قالب گردان‌های ولیعصر(عج) به فرماندهی برادران مظاهری، بیات و گردان ثارالله به فرماندهی برادر میرزایی سازمان‌دهی و به منطقه غرب اعزام شدند تا به استکبار جهانی بگویند که ما تا آخرین نفر به‌پای این انقلاب ایستاده‌ایم و در منطقه عمومی سرپل ذهاب (پادگان ابوذر) مستقر و در آنجا با تشکیل تیم‌های شناسایی و رصد امکانات دشمن آماده عملیات شدند.

سرانجام روز جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۶۱ فرا رسید در ساعت ۴ و ۳۰ بامداد عملیات ثارالله با رمز مبارک «یا الله» در منطقه عمومی قصر شیرین آغاز شد این نبرد در محور میانی - قصر شیرین - به اجرا درآمد .

هدف از این عملیات آزادسازی ارتفاعات مهم مشرف بر منطقه، تأمین كامل جاده قصر شیرین سر پل ذهاب و تهدید جاده تداركاتی دشمن در محور( پیروزخان ) به تنگه بشیر خان در خاك عراق بود.

در این حمله دو ارتفاع موردنظر آزاد و نیروهای ایرانی علاوه بر رسیدن به این اهداف ده‌ها دستگاه تانك و نفربر زرهی و سلاح سنگین و نیمه سنگین دشمن را منهدم و ۲۹۰ نفر از آن‌ها را كشته و یا زخمی كردند این عملیات موفق با همكاری یگان‌های ارتش و سپاه به اجرا درآمد و یاران عزیزی چون شهیدان محمد رسول احمدی ابراهیم بتوئیان فتح‌الله نظری سعید نظر بیگی منصور اسماعیلی عباس بتویی جامانده از یاران شهید خود در عملیات رمضان به شهادت رسیدند و به دوستان عزیز خود رسیدند لازم است یادآوری کنم که وقتی به سروصورت تعدادی از این عزیزان شهید نگاه می‌کردیم از خون‌هایی که داخل گوش آن‌ها خشک‌شده بود می‌توانستی تشخیص دهی که این‌ها همان شکارچیان تانک در عملیات رمضان در شلمچه بودن که براثر شلیک زیاد آرپی‌جی هفت در مقابل پاتک‌های سنگین و تانک‌های تی ۷۲ دشمن خون از گوش‌هایشان جاری بود.

در پایان درود می‌فرستم به روح بلند ۱۱۰۰ شهید شهرستان ملایر مخصوصاً شهدای عملیات ثارالله و یاد می‌کنم از زنده‌یاد دکتر کاوس توکلی یکی از جانبازان این عملیات و فرماندهان عزیز جانباز در این نبرد آقایان سردارجانبار رضا میرزایی و سردار جانباز جعفر مظاهری، لطف اله بیات و سایر عزیزان آقا سعید خرسندی و آقا رضا روحیان و.... از دلیرمردان  استان و شهرستان ملایر

«جماعت یه دنیا فرقه بین دیدن و شنیدن

 برید از اونا بپرسید كه شنیده ها رو دیدن»

یادداشت از: محمد فتحی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار