پیام تبریک فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت ۱۷ مردا؛روز خبرنگار

فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۶۱۹۲۷۱
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶

پیام تبریک فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت ۱۷ مردا؛روز خبرنگار

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان، سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را تبریک گفت 

متن پیام به شرح ذیل است:

 

 بسم الله الرحمن الرحیم ؛

هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار، بهانه و فرصتی است گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ انسان های فرهیخته، نیک اندیش و حقیقت جویی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه، بی وقفه و خالصانه می کوشند و مناسبتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشور و استان که نقش خطیر اطلاع رسانی و شفاف سازی و تبیین را تؤام با صداقت و عدالت، امانت داری، مسئولیت پذیری، تعهد و دلسوزی برعهده دارند.

بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و کنترل عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیر قابل انکار است و به راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است.

بدون شک جامعه خبرنگاران عزیز با پیروی از آرمان های مکتب حسینی و زینبی، مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی و تاسی از شهدای گرانقدر می توانند راه دشوار و سنگین آگاهی بخشی و رسالت خطیر خبرنگاری را طی نمایند. دستیابی به قله های توسعه و تعالی جامعه در سطوح مختلف و رسیدن به آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب، جز با آگاهی بخشی صحیح محقق نخواهد شد.

اینجانب روز خبرنگار روز تجلیل از پیشگامان فرآیند اطلاع رسانی و روز پاسداشت تلاشهای صادقانه و روز تجلی هنر در تبلور آثار ملی و مذهبی بر شما صاحبان و راویان فکر و اندیشه خبرنگاران ایران عزیز و خصوصا اصحاب رسانه در استان گیلان تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی شما عزیزان را در انجام وظایف خطیرتان آرزمندم.

سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی 

فرمانده سپاه قدس گیلان

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار