خبرهای داغ:
حجت الاسلام کولیوند:

فرماندهان پیشانی و سرپنجه‌های بسیج و سپاه هستند

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه فرماندهان پیشانی و سرپنجه‌های بسیج و سپاه هستند؛ گفت: فرمانده پایگاه باید در دفاع از عقیده که ریشه در تفکر دارد بهترین عملکرد را داشته باشد.
کد خبر: ۹۶۱۹۳۱۰
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸
فرماندهان پیشانی و سرپنجه‌های بسیج و سپاه هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد کولیوند در دوره شهید عجمیان در جمع فرماندهان حوزه‌های مقاومت نهاوند اظهار کرد: ما سه مرحله تاریخی در مواجهه با استعمار و استکبار و جبهه شر در تاریخ معاصر طی کرده‌ایم، دوران نفوذ (قاجار) دوران تثبیت نفوذ (پهلوی) و دوران انهدام نفوذ (انقلاب اسلامی) که در دوران سعی در بازگشت مجدد استعمار در مهمترین نقطه جغرافیایی کره خاکی یعنی ایران هستیم.

وی افزود: استعمار سعی دارد هیچ کشوری از سلطه تکنولوژی و ایدئولوژی او خارج نشود، به همین خاطر مارتین ایندیک سفیر و سیاستمدار سابق آمریکایی در جایی گفت «مجازات و تنبیه انقلاب اسلامی درس عبرتی برای سایر کشورهاست که دنبال استقلال هستند».

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه در عالم سیاست استقلال را به سه دسته تقسیم کرده‌اند، بیان کرد: اسمی، رسمی و ذاتی، که به لطف دکترین سیاسی و نرم افزار فوق العاده قدرتمند شیعه با محوریت ولایت فقیه ما صاحب استقلال ذاتی با محوریت اندیشه‌ها و هویت‌های خودمان در دنیا کنشگری می‌کنیم، دقیقا حلقه گمشده 200سال اخیر ایران.

وی گفت: ما به عنوان یک مسئول یک فرمانده باید بدانیم کجای تاریخ بزرگ خود و در حال دفاع از چه اندیشه و چه نرم افزاری در ایران هستیم، بنابراین یک فرمانده پایگاه در حیطه ماموریتی خود باید در دفاع از عقیده که ریشه در تفکر دارد بهترین عملکرد و به روزترین برنامه‌ها را داشته باشد تا این وظیفه سنگین تاریخی و تمدنی که بر دوش داریم را به بهترین شکل پیش ببریم.

کولیوند با اشاره به اینکه فرماندهان پیشانی و سرپنجه‌های بسیج و سپاه هستند، افزود: اگر فرمانده‌ای هنگامی که مورد سئوال نیروی جذب شده و بسیجی خود قراربگیرد و پاسخی ندهد و گره ذهنی او را حل نکند به مرور تبدیل به شبهه و اگر باز اقدامی برای رفع شبهه او صورت نگیرد موجب شک وبدبینی او و در نهایت به نقطه رهایی از دایره انقلاب می رسد و رسماً ما یک عضو از دست داده‌ایم کسی که در آینده استعدادش ممکن است در جهت مقابل انقلاب و جبهه شر خرج شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار