خبرهای داغ:

خبرنگاران در ارتقای آگاهی جامعه نقشی مؤثر دارند

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: خبرنگاران با قلم توانمند و روحیه جهادی خود، همواره در خط مقدم جبهه اطلاع‌رسانی بوده و با انعکاس دقیق و صادقانه رویدادها، نقش مؤثری در ارتقای آگاهی جامعه ایفا کرده اید.
کد خبر: ۹۶۱۹۳۳۱
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، امید مظفری، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پیامی فرارسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

در متن این پیام خطاب به همکاران  پرتلاش رسانه‌ای، به ویژه خبرنگاران شبکه بسیج استان سمنان آمده است؛ هفدهم مردادماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی، فرصتی مغتنم است تا از تلاش‌های شبانه‌روزی و مجاهدت‌های بی‌وقفه شما عزیزان در عرصه اطلاع‌رسانی قدردانی کنیم.
شما خبرنگاران بسیجی با قلم توانمند و روحیه جهادی خود، همواره در خط مقدم جبهه اطلاع‌رسانی بوده و با انعکاس دقیق و صادقانه رویدادها، نقش مؤثری در ارتقای آگاهی جامعه ایفا کرده اید.
در شرایط کنونی که جنگ نرم دشمنان به اوج خود رسیده است، نقش رسانه و خبرنگاران دوچندان شده است. شما با تولید محتوای ارزشی و امیدآفرین، به مقابله با شایعات و تحریفاتی که دشمنان در پی انتشار آن هستند، پرداخته و به تقویت روحیه امید و مقاومت در جامعه کمک شایانی می‌کنید.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره۳هزار شهید استان،شهدای رسانه، به ویژه شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به همه شما همکاران پرتلاش تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه ایزد منان برایتان موفقیت و سربلندی مسألت می کنم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار