فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد؛

تبلوری از توان و تخصص بسیجیان در نمایشگاه اسوه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد گفت: در نمایشگاه اسوه بسیج تبلوری از توان و تخصص بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.
کد خبر: ۹۶۱۹۴۴۴
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
تبلوری از توان و تخصص بسیجیان در نمایشگاه اسوه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد، احمد حسنوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان لرستان گفت:نمایشگاه پایگاه اسوه بسیج در مصلی نماز جمعه شهرستان بروجرد با هدف تشریح فعالیت‌ها و اقدامات بسیج برپا شد.

وی با بیان اینکه چهارمین نمایشگاه  اسوه برگزار شد گفت: هر ساله در راستای شناسایی پایگاه های الگو در نواحی، استان و بسیج این نمایشگاه در شهرستان بروجرد است، برگزار می شود 

حسنوند اظهار داشت: نمایشگاه اسوه بسیج  به مدت ۳ روز در مصلی بروجرد از 17  تا 19 مردادماه ادامه دارد.

وی غرفه های نمایشگاه اسوه بسیج را ۲۰ غرفه برشمرد و افزود: 20 غرفه از دستادوردهای بسیجیان  پایگاه ها  در مصلی بروجرد در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

فرمانده سپاه بروجردی گفت: نمایشگاه اسوه  علاوه بر تبیین خدمات بسیج، نقش مهمی در انتقال تجربیات و الگوبرداری برای سایر پایگاه‌ها خواهد بود. 

حسنوند برپایی اینگونه  نمایشگاه را فرصت بسیار ارزشمند و تبادل تجربیات بین پایگاه ها و بسیج محلات دانست و خاطر نشان کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصتی است تا توانمندی بسیجیان در رفع مشکلات و معضلات در حوزه های مختلف اجتماعی  نشان دهند و این نمایشگاه تبلوری از توان و تخصص بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار