خبرهای داغ:

فرمانده سپاه شاهرود: اجرای ۲۵۰ عنوان برنامه در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۴

شاهرود_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۴ با ۲۵۰ عنوان برنامه با حضور ۱۰۰ گروه جهادی در ۳۰۰ عرصه خدمتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۹۴۶۸
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲

فرمانده سپاه شاهرود: اجرای ۲۵۰ عنوان برنامه در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۴به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ محمدمهدی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود به مناسبت روز خبرنگار و رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در نشست خبری با خبرنگاران در امامزاده محمد سراوین روستای ابر این شهرستان با تبریک ایام به فعالان رسانه‌ای و اهمیت خبر و خبرنگاری با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی از ۹ الی ۱۹ مرداد ماه اظهار کرد: این رزمایش با ۲۵۰ عنوان برنامه در قالب رزمایش با حضور ۱۰۰ گروه جهادی در ۳۰۰ عرصه خدمتی برگزار شد.
وی افزود: عرصه‌های خدمتی گروه‌های جهادی در بخش عمرانی، درمانی، خدماتی، فرهنگی و آموزشی در سطح شهرستان شاهرود در حال برگزاری است.
اسماعیلی خاطر نشان کرد: تکمیل پروژه‌های عمانی عام المنفعه با بالغ بر ۱۰ پروژه و همکاری در طرح شهید عجمیان در مناطق محروم طرود و خارتوران در بهسازی مدارس در حال اجرا می‌باشد.
وی ادامه داد: تجلیل از جهادگران برتر، تکمیل پروژه‌های وام‌های اشتغال زایی تبصره ۱۶ بسیج سازندگی، سرکشی از واحد‌های آسیب دیده و دارای مشکل به همت بسیج مهندسین و بسیج سازندگی و حل مشکلات آنان در امر تولید از دیگر فعالیت‌های جهادی در این رزمایش است.
فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به اعزام ۳ تیم پزشکی مستقل و حرفه‌ای به مناطق محروم خارتوران و طرود و بخش مرکزی شهرستان، گفت: کمک به مواکب اربعین حسینی، اعزام تیم تخصصی کشاورزی و دامپروری به همت بسیج مهندسین به مناطق محروم و انجام بازدید و اجرای سم پاشی و واکسیناسیون دام از دیگر فعالیت‌های جهادی در این ایام است.
وی به برپایی قرارگاه محرومیت زدایی در سطح شهرستان و بخش‌ها اشاره کرد و افزود: آبرسانی به مناطق محروم، اجرای پروژه‌های آبیاری و آبخیزداری در مناطق محروم خارتوران و برپایی میز خدمت تخصصی در مناطق هدف با کمک بسیج ادارات از دیگر فعالیت‌های در این دهه است.
اسماعیلی دیدار با خانواده شهدا و جهادگران پیشکسوت و بازدبد تکمیل و تصحیح راه‌های بین مزارع در ۱۰ روستا را برشمرد و اظهار کرد: نصب پنل خورشیدی به تعداد ۷ پروژه در راستای اقتصاد مقاونتی و ساخت خانه عالم در یک روستا و تعمیر و مرمت گلزار شهدا در ۲ روستا از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی بوده است.
وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه شکوه هجرت در سطح پایگاه‌های بسیج از فعالیت‌های گروه‌های جهادی، برگزاری کارگاه‌های علمی و آموزشی و اهدا خون گروه‌های جهادی و راه اندازی کارگاه‌های خیاطی و کارگاه‌های سواد رسانه و تربیتی در سطح شهرستان از دیگر اقدامات جهادگران فاطمی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار