استاندار خراسان رضوی

پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

استاندار خراسان رضوی در پیامی به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار را برفعالان این عرصه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۶۱۹۴۶۹
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۴

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد استاندار خراسان رضوی در  پیامی به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگاربرفعالان این عرصه تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم«ن والقلم و ما یسطرون»

روز خبرنگار یادآور جانفشانی های مردان و زنانی است که در صف اول مبارزه با استکبار رسانه ای قرار دارند ،مجاهدانی بی ادعا که جان در کف اخلاص گذاشتند تا رسالت خطیر خود را به سرانجام برسانند، خبرنگارانی که در برهه‌های مختلف یار و همراه مردم و مسئولان بوده‌اند. 

آنانی که دانستن را حق مردم می‌دانند و با رعایت اخلاق حرفه‌ای و با شجاعت در جهت نهادینه شدن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی تلاش می‌کنند

روز هفدهم مرداد ماه به ياد خبرنگار شهيد "محمود صارمي" به نام روز خبرنگار نامگذاري شده است تا فرصت مغتنمی باشد براي تجليل از خدمات و زحمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز كه با قلم خويش، پا به كارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامي نهاده اند.

دشمن، امروز، در ستيز با اسلام گرایی جهان و جمهوری اسلامی نه با تسليحات گوناگون و جنگ افزارها ،بلكه با ترفندهاي گوناگون تبليغاتي و سياه نمائي به ميدان آمده و مترصد حساس ترين و خاص ترين فرصتهاست تا با هجمه بي امان خويش، مأموريت شوم خود را انجام دهد.

  در شرایط حساس جهان امروز، مسئولیت خبرنگاران متعهد و ارزشي در راستای  اطلاع رساني واقعيتها به مردم ، مسئوليتي بس خطير و مهم است.

خبرنگاران مومن كه با قلم خويش همگام و همراه با مردم متدين و انقلابي ايران، بناي طاغوت را واژگون کرده و انقلاب شكوهمند اسلامي را رقم زدند و پس از آن در دوران دفاع مقدس، با جنگ رواني دشمنان و متجاوزان مقابله كرده و ايفاگر نقشهاي خاص فرهنگي در اين زمينه بوده اند، اكنون نيز با اطلاع رساني از دستاوردهاي بزرگ نظام مقدس و الهي جمهوري اسلامي، ضمن خنثي كردن توطئه دشمنان با پيشرفت هاي جامعه همگام شده و مي شوند.

اینجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهید والا مقام محمود صارمی و تمامي شهداي عرصه خبر و اطلاع رسانی ، با قدرداني از تلاشها و زحمات ارزشمند اصحاب رسانه ، اين روز را به همه خبرنگاران خدوم و تلاشگر كه خالصانه و صادقانه با قلم خويش در راستاي آرمانهاي والاي امام راحل(ره) و پيشرفت ميهن اسلامي خدمت مي كنند، تبريك گفته، توفیق و سربلندی روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم

یعقوبعلی نظری 

استاندار خراسان رضوی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار