خبرهای داغ:

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان آذربایجان غربی با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان آذربایجان غربی حجت الاسلام حامد زکی با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۶۱۹۴۷۴
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان آذربایجان غربی حجت الاسلام حامد زکی با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

قلمی فایده دارد که بیدارگر توده های مردم باشد. امام خمینی (ره)

17 مردادماه ؛ سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار متعهد ،متعلق به قشر و گروهی است که پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند.

خبرنگاری شغل، حرفه، هنر و عشق است و به راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.

به راستی و درستی که خبرنگاران؛ از طلایه داران راستین عرصه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در جامعه می باشند که نقش انکارناپذیری در ارتقای درک و تحلیل اقشار مختلف جامعه، اعتلای بینش سیاسی و اجتماعی مردم و بسترسازی برای رشد و توسعه روز افزون جامعه ایفا می کنند.

این قشر فرهیخته و حاملان آگاهی و اطلاعات را باید به راستی تجسم امانت، آگاهی، مسئولیت، دلسوزی و وظیفه شناسی دانست که وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویشند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار از همه صاحبان اندیشه و قلم، پیشگامان و تلاشگران عرصه خبر و رسانه، روزنامه نگاران، خبرنگاران و جامعه اطلاع رسانی در تبیین و تحلیل موضوعات، انعکاس اخبار و اطلاع رسانی دقیق و به موقع تقدیر نموده و امیدوارم شاهد استفاده حداکثری از ظرفیت های مادی و معنوی و انسانی استان در سایه هم اندیشی و همیاری همه نیروهای توانمند و قشر نخبه و اثرگذار جامعه در جهت توسعه روز افزون باشیم.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان آذربایجان غربی حجت الاسلام حامد زکی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار