به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

کارگاه توانمندسازی و آموزش خبرنگاران در تربت‌جام/از پیشکسوتان و خبرنگاران افتخاری بسیج این شهرستان تجلیل شد+فیلم و تصاویر

کارگاه یک‌روزه توانمندسازی و مهارت افزایی خبرنگاران افتخاری، به همت روابط عمومی ناحیه تربت‌جام برگزار گردید و طی آیین باشکوهی از پیشکسوتان و خبرنگارانِ این شهرستان با حضور فرمانده ناحیه تجلیل شد.
کد خبر: ۹۶۱۹۵۰۰
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از تربت جام، کارگاه توانمندسازی و مهارت افزایی خبرنگاران افتخاری بسیج تربت‌جام به همت روابط عمومی این ناحیه در راستای ارتقای سطح کیفی دانش و مهارت خبرنگاری به مدت یک‌روزه برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی و مهارتی، مدیر خبرگزاری بسیج شهرستان تربت‌جام ضمن بازآموزی اصول و قواعد خبرنویسی، تیتر زنی و سوژه یابی، فراگیران را با آخرین تکنیک‌ها و روش‌های صحیحِ متن مصاحبه با متن مخابره شدۀ ایده آل، مصاحبه و گزارش نویسی و... آشنا نمودند.

مهدی حسینی، محور این کارگاه آموزشی را بروزرسانی و افزایش مهارت و ارتقای سواد رسانه ای خبرنگاران افتخاری برشمرد که در این کارگاه ضمن نقد اخبار خبرنگاران، به روش‌های جذب مخاطب با بهره گیری از فضای چند رسانه ای و نیز هوش مصنوعی و افزایش کاربرد آن در آینده نیز اشاراتی داشت.

گفتنی است در پایان این محفل رسانه‌ای از خبرنگاران افتخاری بسیج و چند تن از پیشکسوتان عرصۀ خبرنگاری این شهرستان با حضور سرهنگ پاسدار ابراهیم بیدل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و حجت الاسلام مهدی غلامی، دفتر نمایندگی ولی فقیه تجلیل و تقدیر شد.

گزارش| مهدی جباری ـ ابوالفضل جباری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار