مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان

رسانه ها سربازان عرصه جهاد تبیین هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به مسأله حیاتی سبک زندگی در جامعه از ضرورت سبک زندگی اسلامی در جهاد تبیین گفت .
کد خبر: ۹۶۱۹۵۱۳
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲

رسانه ها سربازان عرصه جهاد تبیین هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،جت الاسلام احسان الله محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در همایش خبرنگاران حسینی در مجتمع یاس با گرامیداشت یادو خاطره شهدای رسانه اظهار کرد: افتخار امروز بشر به عنوان دین مبین اسلام علم و دانش است .

 

وی با اشاره به تاثیر گذاری علم و دانش در جامعه بشریت گفت: از مهمترین رویدادهای زندگی بشر آشنایی با قلم خط و نویسندگی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با بیان اینکه علم و قلم از زمانی که بوجود آمد مبدا تاریخ شد گفت: در گذشته شمشیر و گلوله افتخار و در حال حاضر علم و دانش است .

 

  وی از ضرورت مسلح شدن رسانه ها به علم و دانش گفت و ادامه داد: به وسیله قلم و خط ارزش‌ها به یادگار می‌ماند و به نسل‌های آینده منتقل می‌شود 

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با تاکید به پویایی جامعه از ضرورت آگاهی و معرفت و گفت و تصریح کرد: مسؤولان و متولیان فرهنگی با پیگیری مطالبات به حق خبرنگاران بستر پویایی رسانه ها ا برای آگاهی بخشی فراهم کنند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رسانه ها سربازان عرصه جهاد تبیین هستند گفت: رسانه‌ها با نقش آفرینی در عرصه جهاد تبیین و قلم فرسایی در موضوع سبک زندگی اسلامی ،معضلات اجتماعی را رفع کنند.

 

 وی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و شهادت بیشمار مردم بی دفاع غزه خواستار انعکاس خبائث رژیم کودک کش و صدای رسای مردم بی گناه غزه و فلسطین شد‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار