خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

پیشرفت ورزشی با نگاه معنوی بسیج ورزشکاران

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: استان از جوانان و ورزشکاران صاحب نامی برخوردار است و بسیج ورزشکاران با نگاه ویژه معنوی کمک بزرگی به پیشرفت اهداف ورزشی در سطح استان می کند‌.
کد خبر: ۹۶۱۹۵۹۰
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ محمود سلیمی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج ورزشکاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تفکر بسیجی یک تفکر معنوی است و تعامل و همکاری خوبی بین بسیج ورزشکاران و ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی در حال انجام است.

وی همدلی، هم افزایی و اتحاد را لازمه پیشبرد اهداف ورزشی برشمرد و افزود: استان چهارمحال و بختیاری از جوانان و ورزشکاران صاحب نامی برخوردار است و بسیج ورزشکاران با نگاه ویژه معنوی کمک بزرگی به پیشرفت اهداف ورزشی در سطح استان می کند‌.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: فرهنگ پهلوانی، جوانمردی باید در بین ورزشکاران بیش از پیش نهادینه شود.

سلیمی با اشاره به نقش قشر بسیج در توسعه فرهنگ پهلوانی و جوانمردی در ورزش تصریح کرد: باید با استفاده از ظرفیت های بسیج و پتاسیل هیات های ورزشی استان و شهرستان ها ورزش استان را در سطح ملی و بین‌المللی توسعه داده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، در پایان مراسم تودیع و معارفه محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری از زحمات آقای جعفر کیانی تقدیر و آقای احمدرضا قربانی بعنوان مسئول جدید بسیج ورزشکاران استان منصوب شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار