خبرهای داغ:
با حضور مسوولان شهرستان تاکستان؛

 مراسم تجلیل از خبرنگاران در شهرستان تاکستان برگزار شد.

 مراسم تجلیل از خبرنگاران در شهرستان تاکستان برگزار شد.
مراسم تجلیل ازخبرنگاران درسالن جلسات فرمانداری باحضور فرماندار تاکستان معاونت امنیتی،سیاسی واجتماعی فرمانداری،رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان تاکستان وجمعی از مسئولان ادارات و دستگاه های اجرایی برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۹۶۱۴
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹

قزوین_به گزارش بسیج، سیدجمال الدین حسینی فرماندار شهرستان تاکستان در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار به فعالان این عرصه، بر اهمیت پاسداشت قلم تاکید کرد و افزود: خبرنگاران، نقش بسیار مهمی در افزایش آگاهی‌ها و بهبود شرایط اجتماعی دارند.

وی با بیان اینکه قلم تاثیر بسیار زیادی در جامعه دارد افزود: دشمنان تحمل قداست قلم را ندارند و نمونه آن به شهادت رساندن خبرنگاران در غزه است. 

حسینی با اشاره به اینکه خبرنگاری شغل نیست بلکه؛ هنری برای روشنگری، هدایت و اطلاع‌رسانی است، افزود: خبرنگار و رسانه نیز در راستای اعتلای دین و جامعه اسلامی و ایران تلاش می‌کند؛ از این‌رو باید قلم را ارج نهیم و رسانه را تکریم کنیم.

وی اظهار کرد: ما از انتقادهای سازنده استقبال می کنیم، در بحث رسالت خطیر خبرنگاران، آن چیزی که می تواند بسیار راهگشا باشد، روشنگری بدون هدف گیری خاص است. 

فرماندار تاکستان خاطرنشان کرد: اگر نقدی یا به نوعی نظارت اجتماعی و عمومی صورت می گیرد حتما با علم و اطلاع، منصفانه، صادقانه، به دور از عیب جویی و تخریب و همراه با بیان مناسب باشد. 

وی یکی از وظایف رسانه ها را پيگيري مشکلات عمومی عنوان کرد که لازم است با حساسیت خاص و به موقع و به جا مطرح شود تا به نتیجه برسد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان خبرنگاران را یکی از تلاشگران و اقشار مخلص، صمیمی‌ و نقش‌آفرین در جهت ارتقای فرهنگ عمومی، جایگاه فرهنگی - سیاسی جامعه عنوان و تاکید کرد: در شرایط حاضر کشور، قلم خبرنگاران و نوع نگاهی که به موضوعات دارند، در استحکام‌بخشی به وحدت ملی تاثیر بسیاری دارد که باید با آگاهی بیشتر وظیفه خطیر خود را دنبال کنند

در پایان این مراسم از خبرنگاران تجلیل بعمل آمد.

 

انتهای پیام 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار