خبرهای داغ:
در گفتگو با بسیج اعلام شد:

آزادی ۷۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد فارس در اجلاسیه شهدای حقوقدان فارس

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان فارس از آزادی جمعا ۷۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد فارس به نیت شهدای حقوقدان در اجلاسیه شهدای حقوقدان فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۹۶۳۰
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳

روح الله مهبودی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان فارس در گفتگو با خبرنگار بسیج در شیراز با اعلام برگزاری اجلاسیه شهدای حقوقدان فارس در شیراز، اظهار داشت: بنا داشتیم در این برنامه، 21زندانی جرایم غیرعمد را از طریق گلریزان در حسن برنامه به نیت 21شهید حقوقدان استان آزاد کنیم، با پرداخت 190 میلیون در همین برنامه آزاد شدند. 
وی با بیان اینکه 2نفر از این افراد زن و مابقی مرد بودند و در برنامه هم حضور داشتند، تصریح کرد: در این برنامه به اعلام گلریزان، حاضرین اقدام به کمک کردند و 57نفر دیگر هم با کمک ستاددیه استان، خیرین و سپاه ثارالله شیراز، وکلا و سردفتران حاضر در برنامه، و جمع آوری مبلغی بیش از مبلغ مورد نیاز، آزاد شدند. 
مهبودی با بیان اینکه مبلغ مورد نیاز برای آزادی این 57نفر زندانی جرایم غیرعمد، حدود 20 میلیارد تومان بود، گفت: با مساعدت خانواده های طلبکار و بخشش قسمتی از مطالبات، پرداخت مبلغی از سوی خود زندانیان و ستاد دیه و خیرین، زمینه آزادی این تعداد فراهم شد و مجموعا 78نفر از زندانیان جرایم غیرعمد به نیت شهدای حقوقدان فارس ازاد شدند. 
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار