خبرهای داغ:
جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی:

بانوان در تحقق جهاد تبیین نقش بی‌بدیلی دارند

جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بانوان بدون تردید در تحقق یافتن جهاد تبیین نقش بی‌بدیل و غیرقابل انکاری دارند.
کد خبر: ۹۶۱۹۶۴۲
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳

بانوان در تحقق جهاد تبیین نقش بی‌بدیلی دارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ تقی نجمی جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی در آیین اختتامیه دوره های توانمندسازی بانوان که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار شد، گفت: بانوان می‌توانند در زمینه جهاد تبیین به صورت جدی وارد عمل شده و نقش بی‌بدیل و غیرقابل انکار خود را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار مختلف و متنوع است، ادامه داد: بانوانی که از فن بیان قوی برخوردار هستند همچنین دانش و محفوظات کافی دارند باید در اجتماعات مردمی، دانشگاهی و ... حضور پیدا کنند و در راستای روشنگری و آگاه سازی گام های بلندی بردارند.

جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی بر لزوم آغاز فعالیت بانوان در زمینه جهاد تبیین از درون خانواده شان تاکید کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه بانوان از نقش تربیتی و پرورشی در خانواده برخوردار هستند لازم است از همان سنین پایین فرزندان خود را با مفاهیم انقلاب و چرایی تاسیس نظام اسلامی آشنا کنند.

نجمی سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در زمینه افزایش جمعیت را متذکر شد و بر لزوم اجرایی کردن منویات ایشان در این زمینه تاکید کرد و گفت: ایشان در این زمینه دغدغه جدی دارند و نگرانی های شان را بارها مطرح کرده اند پس لازم است در این زمینه اقدام عملی آغاز شود.

وی نقش بانوان در زمینه تحقق سیاست های ابلاغی در حوزه جمعیت را بسیار مهم و ارزشمند عنوان کرد و گفت: قبل از آنکه پیامدهای پیری جمعیت گریبانگیر کشورمان شود لازم است اقدام اساسی در این زمینه انجام گیرد و اغماض و کوتاهی در این زمینه به هیچ عنوان قابل جبران نیست.

جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن ابراز تاسف از اینکه برخی از زوجین حیوانات خانگی را جایگزین فرزند کرده اند، اضافه کرد: رویه ای که برخی از جوانان در پیش گرفته اند به هیچ عنوان با فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی ما سازگاری ندارد و این سبک زندگی تاسف آور است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار