خبرهای داغ:
سردار سیف:

اگر روایت‌گری‌های دفاع مقدس نبود مشخص نبود امروز چه تحریف‌هایی در خصوص آن دوران شاهد بودیم

سردار سیف گفت: اهمیت انعکاس و ثبت و ضبط دلاوری‌های رزمندگان در دفاع مقدس که توسط اصحاب رسانه صورت می‌گرفت، بسیار زیاد بود چرا که اگر این روایت‌گری‌ها نبود مشخص نبود امروز چه تحریف‌هایی در خصوص دفاع مقدس انجام می‌شد.
کد خبر: ۹۶۱۹۶۷۰
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار «سیف» معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری بسیج بازدید کرد.

سردار سیف طی سخنانی در جمع خبرنگاران و دست‌اندرکاران خبرگزاری بسیج با اشاره به دوران دفاع مقدس و روایتگری‌هایی که از آن دوره صورت گرفته است، گفت: خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی در‌ دوران دفاع مقدس، دوشادوش رزمندگان حضوری فعالانه داشتند.

وی افزود: رزمندگان در دوران جنگ، سنگر مشخصی داشتند و در مواقع حمله دشمن در سنگر پناه می‌گرفتند اما خبرنگاران و فیلمبرداران و عکاسان ما هیچ سنگر مشخصی نداشتند.

سردار سیف گفت: اهمیت انعکاس و ثبت و ضبط دلاوری‌های رزمندگان در دفاع مقدس که توسط اصحاب رسانه صورت می‌گرفت، بسیار زیاد بود چرا که اگر این روایت‌گری‌ها نبود مشخص نبود امروز چه تحریف‌هایی در خصوص دفاع مقدس انجام می‌شد.

سردار سیف تصریح کرد: حقیقتاً زحمتی که خبرنگاران و فیلمبرداران ما در دوران دفاع مقدس کشیدند کمتر از رزمندگان و آرپی‌جی به‌دست‌ها نبود.

وی‌ در ادامه گفت: امروز هم دشمن اصلا نمی‌خواهد و تمایلی ندارد که مردم از اخبار و اقدامات بسیج مطلع شوند و وقتی که شما در‌ خبرگزاری بسیج، اخبار اقدامات صورت گرفته از سوی این شجره طیبه را به گوش مردم می‌رسانید، این کار شما دشمن را از پای می‌اندازد.

سردار‌ سیف خطاب به خبرنگاران و دست‌اندرکاران خبرگزاری بسیج گفت: در اخباری که منعکس می‌کنید، پیرامون انعکاس رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان ابتدای انقلاب و دفاع مقدس اهتمام ویژه‌ای داشته باشید چرا که بسیاری از جوانان و اعضای جامعه، علاقمند به شنیدن درباره رزمندگان و شهدا و مطالعه سیره زندگی آنها هستند.

سردار سیف در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: دشمن در جنگ ترکیبی سال ۱۴۰۱ همه توان خود را پای کار آورد اما مردم دشمن را ناکام گذاشتند و دلایل شکست دشمن در این جنگ ترکیبی باید تبیین شود.

وی همچنین گفت: بسیج، امروز در دنیا به عنوان الگویی بی‌نظیر در زمینه استکبارستیزی شناخته شده است.

وی در پایان ضمن تبریک مجدد روز خبرنگار به همه خبرنگاران به ویژه مجموعه خبرگزاری بسیج، گفت: خبرگزاری بسیج، انصافاً در‌ زمینه انعکاس فعالیت‌های صورت گرفته در بسیج توانسته ظرفیت‌های بالایی را از خود نشان دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار