خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین

خبرنگاران رابط صادق و امین بین حاکمیت و مردم هستند

خبرنگاران رابط صادق و امین بین حاکمیت و مردم هستند
براتی گفت: خبرنگاران به عنوان رابط صادق و امین بین حاکمیت و مردم نقش‌آفرین هستند.
کد خبر: ۹۶۱۹۷۴۰
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸

قزوین_ به گزارش بسیج، حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در جریان دیدار جمعی از اصحاب رسانه استان قزوین با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه قزوین که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار که عصر دیروز در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: خبرنگاران به عنوان رابط صادق و امین بین حاکمیت و مردم نقش‌آفرین هستند.

وی افزود: شاید بدون مبالغه یکی از بخش‌هایی که از همه وجوه خود در جهت انجام وظیفه ایثار می‌کنند‌، فعالان حوزه خبرنگاری و رسانه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: امروز در غزه حدود ۱۶۵ نفر از فعالان رسانه‌ای بین‌المللی در حال اطلاع ‌رسانی و انتشار اخبار جنگ هستند و با تمام وجود قصد دارند امانت‌دار صادقی برای رساندن صدای مردم مظلوم فلسطین به اقصی نقاط جهان باشند و در این راه از فدا کردن عزیزترین سرمایه خود هیچ واهمه ای ندارند.

براتی عنوان کرد: شاید در نگاه اول چنین تلقی شود که خبرنگاری کار ساده‌ای است اما برای اینکه یک خبر به بهترین شکل ممکن به گوش مردم رسانده شود، خبرنگار باید سختی‌ها و بی‌مهری‌های زیادی را متحمل شود و چه بسا در مراحل مختلف تولید خبر اتفاقات عدیده‌ای برای اصحاب رسانه رخ می‌دهد.

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت یادآور شد: همه ما به یاد داریم روزی که حادثه تلخ سقوط بالگرد آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور شهید اتفاق افتاد، چشم و دل و گوش و جان همه ما به خبر بود که این نشان از اهمیت و عظمت کار خبرنگاری دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار