خبرهای داغ:
نثاری عنوان کرد

برندسازی راهی برای پیشرفت و توسعه نهاوند/باید گردشگری نهاوند را احیا کرد

همدان- نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه مسئولین شهرستان تاکنون نتوانسته‌اند از اعتبارات ملی برای ظرفیت‌هایش استفاده کنند؛ برای پیشرفت و توسعه باید به دنبال برندسازی باشیم.
کد خبر: ۹۶۱۹۷۸۱
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶
برندسازی راهی برای پیشرفت و توسعه نهاوند/باید گردشگری نهاوند را احیا کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا نثاری در جمع اصحاب رسانه شهرستان نهاوند اظهار کرد: وقتی مشکلات شهرستان را عنوان میکنید تازه پی به عمق آنها خواهیم برد و متأسفانه در ادوار مختلف به شهرستان نهاوند ظلم شده و امیدواریم بتوانیم با همدلی قدم‌هایی برای نهاوند برداریم که پاسوز سیاسی بازی و مقرهای شخصی شده است.

وی با اشاره به اینکه یک دست صدا ندارد و باید به دنبال کار عملیاتی بود، افزود: بنده با هدف ارتقاء توسعه شهرستان پا به عرصه نمایندگی گذاشته‌ام و برای توسعه و پیشرفت شهرستان و بیرون کشیدن آن از عقب ماندگی نیازمند فرماندار شجاع و قوی، معاونان و بخشداران کاردان و یک نماینده فعال است.

وی تصریح کرد: آن چیزی که ملاک مدیر انقلابی است، عملکرد یک مدیر است و هر قدمی که برداشته می‌شود باید در راستای توسعه شهرستان و رضایتمندی مردم باشد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: متأسفانه مسئولین شهرستان نهاوند تاکنون نتوانسته‌اند از اعتبارات ملی برای ظرفیت‌هایش استفاده کنند و برای پیشرفت و توسعه باید به دنبال برندسازی باشیم و مهمترین مشکلات شهرستان عدم جذب سرمایه‌گذار در بخش خصوصی است .

وی با اشاره به مشکلات جذب سرمایه گذار افزود: باید ماندگاری گردشگر را تثبیت کنیم و گردشگران به عنوان سفیر گردشگری به این شهرستان ورود پیدا کنند و نباید در بحث جذب سرمایه‌گذار سنگ‌اندازی کرد و برچسب زد و باید گردشگری نهاوند را احیا کرد.

نثاری گفت: باید در یک چارچوب صادقانه با مردم صحبت کرد و این حق مردم نهاوند است که در یک فضای شاد و توسعه یافته زندگی کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان در بحث مطالبه‌گری برای اعتبارات ملی ضعیف عمل کرده اند و می‌طلبد با توجه به ظرفیت‌های شهرستان نهاوند اعتبارات ملی تخصیص داده شود و باید به دنبال کارهای عملی بود و با همدلی بین فرماندار، نماینده و دستگاه‌های اجرایی انجام می‌‌شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: توانایی‌های شهرستان باید به سمت برند سازی برده شود، همچنين ی ادارات باید سهم خود را به نهاوند ادا کنند .

وی با بیان اینکه توسعه ی نهاوند نباید قربانی منافع شود اظهار داشت: سهم شهرستان نهاوند با این قدمت باید دارای یک شهرک صنعتی نیمه فعال باشد و پروژه‌های شهرستان اعم از دولومیت، سد گرین و… با پیگیری‌های اساسی باید تعیین تکلیف قطعی شوند.

نثاری در خاتمه با توجه به مشکلات سراب گیان گفت: مشکلات سراب گیان نیازمند ساز و کار فرهنگی، اجتماعی و اداری در این سراب است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار