خبرهای داغ:
سردار شاهوارپور:

«شهید علی هاشمی» تهدید را به فرصت تبدیل کرد

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: شهید علی هاشمی تهدید را به فرصت تبدیل کرد تا دشمن از رفتار، منش، اقتدار و غیرت جوان‌های رزمنده درس بگیرد.
کد خبر: ۹۶۱۹۸۰۳
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سردار حسن شاهوارپور پنجشنبه شب در رویداد هنری «یوسف هور» که به مناسبت گرامیداشت شهید علی هاشمی در یادمان این شهید برگزار شد، اظهار کرد: از همه برداران و خواهران، هنرمندان و صاحب و خالق اثرهای هنری صمیمانه تشکر می‌کنم که این رویداد را، که قرار است در این مکان مقدس با نام افتخار خوزستان «سردار هور، سردار علی هاشمی» رقم بخورد انجام داده‌اند و این یکی از کارهای بسیار زیبا است.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: امیدواریم این اثر، هم اثر ماندگاری باشد و هم مورد اقبال اشخاصی که علاقمند به این آب و خاک و اینچنین موضوعات هستند، باشد.

وی با بیان اینکه همه مردم ایران اسلامی مدیون شهدا هستند، تصریح کرد: شهدا نیاز دارند که نسبت به آنها ادای دین شود. حیات، زندگی و همه اموراتی که در این کشور در حال رقم خوردن است همه مدیون ایثارگری و مجاهدت شهیدان است لذا ما همیشه باید با اثرهای خوب، کارهای زیبا و خلق بهترین‌ها برای یادآوری راه شهیدان باشیم زیرا هر آنچه باعث قوام این کشور و مرز و بوم می‌شود راه شهیدان است.

فرمانده سپاه خوزستان ادامه داد: اگر راه شهیدان احیا و زنده شود قطع به یقین چشم دشمنان قسم خورده این مرز و بوم کور می‌شود، دشمنی همه می‌بینیم با بی رحمی چه جنایت‌هایی را مرتکب می‌شوند.امروز در سرزمین‌های اشغالی فلسطین به کودک، زن و مریض بیمارستانی بی رحمانه حمله می‌شود و به شهادت می رسند.

سردار شاهوارپور عنوان کرد: آن‌هایی که شبانه و دزدانه می آیند مهمان ما، یکی از رهبران نهضت فلسطین شهید هنیه را به شهادت می‌رسانند یعنی همیشه در کمین هستند تا علیه مردم و آب و خاک ما تعدی و تجاوز کنند و هرگز راضی به آرامش ما نیستند که شهدا پاسخ اینها را داده‌اند.

وی گفت: زمانی که شهید والا مقام، علی هاشمی متوجه شد جنگی آغاز شده و تجاوزی در حال شروع است، وقتی دشمن وارد آب و خاک ما شده و زنان و مردان این مرز بوم مورد تعدی گرفتند، شبانه روز بر سر مردم آبادان، اهواز، دزفول، شوش و دیگر استان‌های مرزی بمب می‌ریزد آن هیجانات و ترس و لرزی که در بین مردم به وجود می‌آید آنگاه مرد و مردان با غیرتی همه چیز را کنار می‌گذارند، تفنگ را به دست می‌گیرند و اولویت را ایستادگی در مقابل دشمن می‌بینند، می‌ایستند و آداب و اصول جنگ را یاد می‌گیرند.

فرمانده سپاه خوزستان در خصوص یکی از برجستگی‌هایی شهید هاشمی که اختصاصاً به سپاه برمی گردد، گفت: ما آموزش را در جنگ یاد گرفتیم، در آکادمی و دانشکده آموزش ندیدم، همزمان با جنگیدن آموزش‌های مختلف تخصصی و تکنیکی که با سلاح لازم بود و چه دیگر آموزش‌ها را با استعدادهایی که بچه‌ها داشتند در عین صحنه نبرد درک کردند و فهمیدند چگونه باید جنگ را اداره کنند و تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

سردار شاهوارپور اضافه کرد: شهید علی هاشمی تهدید را به فرصت تبدیل کرد، علی هاشمی‌ها این فرصت‌ها برای یک کشور به وجود آوردند تا دشمن از رفتار، منش، اقتدار و غیرت این جوان‌ها درس بگیرد و اگر فکر تعدی و تجاوز به سرش خورد، بداند ما تاب آوریمان بسیار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار